Ik ben echt ontzettend zenuwachtig voor morgen. Waarschijnlijk (is nog niet heel zeker) word ik morgen ingeleid. Maar ik lees best veel horrorverhalen over weeeenstormen en ingeleide bevallingen van een paar uurtjes..... Ik ben de hele tijd helemaal niet bang geweest voor de bevalling, maar nu vind ik het toch een beetje eng worden. Iemand die me gerust kan stellen (met inleid-ervaring zeg maar)?
Ik kan je niet gerust stellen, maar je wel heel veel sterkte wensen en ik hoop voor je dat het allemaal meevalt. LIEFS
Ook ik kan je helaas niet helpen meid maar wil je erg veel sterkte wensen en dat alles maar lekker vlot en goed mag gaan... dan heb je morgen je kleintje lekker in handen! Dikke kus en suc6 !
Ook ik kan je niet gerust stellen, maar wil je wel heel veel suc6 wensen! Probeer de gedachte vast te houden dat je straks een mooi lief kindje in je armen houd! kus miek
Ja ik kan je wat vertellen over inleiden! Ik ben ingeleid omdat ik zwangerschapsvergiftiging had. Ik moet zeggen dat het niet echt prettig was. Sorry. Ben rond 17.00 in zh gekomen en om 22.12 is mijn mannetje geboren. Het was echt heftig. Geen tijd om tussen weeen btje bij te komen. Maar ik weet niet hoe het is om "gewone" weeen te hebben. Een beebje moet er nou eenmaal uit en dat doet pijn dat is een feit. Kan je je voorbereiden op een bevalling? Btje wel maar elke bevalling is anders en alle weeen zijn anders. Misschien vindt jij de weeen storm helemaal niet zo erg als ik. Dat moet je afwachten. Probeer te ontspannen en ga naar het zh met het idee dat je het zh uit komt met jullie kindje. Succes en wees nietbang voor je bevalling. Het is de bevalling van jullie kindje. Het kindje dat je graag wilde, waar je van gaat houden als van geen ander. Wens je heel veel succes en heel veel geluk met jullie kindje!
Ik ben ingeleid met 42 weken en 2 dagen en helaas kan ik niet veel zeggen om je gerust te stellen, leuk is anders, maar ja als je dan die baby eindelijk op je buik hebt is het grootste leed alweer vergeten, heeeerlijk is dat gewoon de opluchting dat alles achter de rug is, het prachtige wondertje op je buik echt daar kan niets tegenop enneh ben nu weer zwanger dus ik ben er ook niet van afgeschrokken Heel veel succes!
Een vriendin van mij is ingeleid en zij vond het prettig dat de bevalling daardoor sneller ging dan bij haar eerste, dat ze zich niet druk hoefde te maken of ze nog naar het ZH moest e.d. (want daar was ze immers al). Doordat het zo snel ging dacht ze wel even van; wow, kan ik dit allemaal wel volhouden... maar plop, toen was haar dochter er ook al. Veel succes!