34 weken en buikgriep.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zwangervan4e, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Ben donderdag.34 weken zwanger en heb een. Flinke buikgriep te pakken braken diaree en koorts, moet ik door een dokter gezien worden of is dat niet nodig.? Ik hou nl niets binnen heb veel harde buiken en voel de kleine zo weinig.

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik zou toch even een arts raadplegen hoor ! veel beterschap

3. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Tijdens mijn 1e zwangerschap had ik met 36 wk een zware buikgriep. Diaree, krampen e.d. Dacht eerst dat de bevalling op gang kwam ivm de krampen (leken net weeen) maar was toen toch gewoon buikgriep.
    Ik ben toen wel naar de huisartsenpost geweest (om er zeker van te zijn dat de bevalling niet op gang kwam) maar die zeiden toen dat de baby verder helemaal veilig was tijdens zo'n buikgriep. De baby pakt toch van jou reserves wat hij/zij nodig heeft (vandaar dat je als zwangere langer de tijd nodig hebt om beter te worden)
    Ik moest alleen wel ORS drinken (zo vies maar wel beter om je zouten en minaralen aan te vullen) gewoon kleine slokjes als je het niet goed binnen houdt.
    Beterschap en sterkte

4. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    oh sorry, nu lees ik dat je de kleine weinig voel. Dan zou ik toch idd even bellen;)
    Sterkte en beterschap

5. zwangervan4e

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Ik voel wel hier en daar een.draai of een kontje schuiven maar verder erg rustig maar dat kan ook normaal zijn las ik op internet! Ors ben ik mee begonnen.

6. zwangervan4e

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Voel me vandaag al veel beter, gister om 9 uur al gaan slapen en dat heeft geholpen! Bedankt.

7. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    blij om te horen dat het aan de betere kant met je gaat.;)

Deel Deze Pagina