Oh moet het even kwijt ben zooo zenuwachtig! Morgen moet ik ongesteld worden en gisteren toch alvast getest met sensitest dipstick en ja hoor een tuurtest dus ga der maar niet vanuit. Kwam ik gisteren op mijn werk savonds en had ik een beetje lichtroze bij het afvegen dus dacht nee daar komt me menstruatie aan maar nee tot nu toe niks! Wij oefenen voor ons 3e kindje ( ben al trotse mama van een zoon en dochtertje ) maar oh wat is het weer spannend en voel uiteraad van alles wat Mijn vriendin is verleden week dinsdag bevallen en ben zaterdag op bezoek geweest ( ze woont hier dan ook aan de overkant ) en oh wat is dat dan weer klein! Als ik morgen nou nog een keer test zou het dan een dikkere streep moeten zijn toch, of is het verstandiger om pas weer over 2 dagen te testen (mits uiteraad ik niet ongesteld word..) oh hoe kom ik deze dag door en dit is dan pas ronde 1 --- en dan nog een vraag is urine sterker geconcentreerd als je zwanger bent want vind het erg ruiken maar heb verder geen ongemakjes down under ofzo..