Ik moet het even kwijt ... Vanavond voor het eerst weer zwemmen , aquajoggen welteverstaan Hartstikke leuk zou je zeggen maar voor het eerst weer in bikini in het openbaar Ben er zo onzeker over dat ik de heel dag al een beetje nerveus er van ben , de sukkel Altijd heb ik geroepen tegen mensen die liepen te zeuren over dit soort dingen ; wees blij dat je een kind op de wereld heb mogen zetten , (ik zelf heb er 2 jr incl een bbz en de mmm over moeten doen)daar mag je dikker voor zijn , wat geeft het ! Het gekke is dat ik met trots mijn littekens draag (van de spoedkeizersnee en de laparoscopie van de bbz ) maar die buik ... pffff toch gek om nog niet jezelf te zijn .... Ik ga wel gewoon hoor, hoofd omhoog dan maar (en heel gauw die drijfband om hahahaa ) Maar er zijn ook vast zat andere vrouwen die de eerste x even dachten slik ..... toch ? *klaagmodus uit *
Euh, ik durfde 3weken geleden voor het eerst weer een bikini aan. En dat alleen maar omdat ik in het zwembad eens kritisch om mij heen heb gekeken en mij afvroeg waar ik in hemelsnaam bang voor was. Ik hoefde mij nergens voor te schamen als ik het grote gros van de vrouwen met mij vergeleek. En deze week naar t strand geweest en voelde me super!! En in mijn achterhoofd de gedachte als ik voelde dat iemand staarde even een blik naar mijn dochter en ik voelde me weer super!!
Het is ook nog eens alleen voor vrouwen vanavond maar toch ... Van maat 34 strakke buik naar 38en en buik van 4mnd zwanger met een mooie bruine streep van bikinlijk naar borst... Ik moet er gewoon ff doorheen ! ken mezelf ook niet zo onzeker , nooit geweest , misschien nog wat achtergebleven hormonen