Begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden, trof net wat bruinig bloed aan (sorry) hoop niet dat het door zet!! Wel de menstruatie krampen en pijn in m'n onderrug
Haha ja ik was ook echt heel boos! Wil al een tijd naar een ander maar wil graag een vrouw en moet er eens goed achteraan gaan want dan kan ik over Samen testen is wel leuker! Vind ik ook! Ik denk dat ik maandag ga testen ook als niet ongi ben nog dan natuurlijk en mezelf kan bedwingen
Begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden, trof net wat bruinig bloed aan (sorry) hoop niet dat het door zet!! Wel de menstruatie krampen en pijn in m'n onderrug
Hier inmiddels ook getest maar ook negatief. Ook nog steeds niet ongesteld dus maar weer afwachten helaas
@sjim84: ooh balen meid!! Lekker veel chocolade eten nu! @chister81: spannend. Balen dat je test negatief was! Hier t zelfde probleem ik zit momenteel op cyclusdag 49!!!
Ik zit nu weer op 31 volgens mijn eigen berekening dus gerekend vanaf de eerste dag van mijn laatste periode.. Wel steeds last van maagzuur en dat heb ik echt nooit. Verder een zeurend gevoel in m'n onderbuik en rug.. Als ik het weekend nog niet ongi ben dan test ik opnieuw want dan zou mijn cyclus langer dan ooit zijn en dat lijkt me stug aangezien hij weer van 35 naar 30 was gegaan.. Spannend weer hoor
Ja ik ga t zelfde doen! Ook van t weekend testen maar ik heb nog niet echt ergens last van. Wordt alleen misselijk van mn sigaretten :S maar dat geeft niet want was aan t stoppen dus dat gaat een stuk makkelijker zo haha Mijn cyclus is ook van 42 dagen ( eerste na stoppen pil) terug gegaan tot 30 en nu vorige maand alweer 42 ineens en nu zit ik dus al op dag 50... Snap ee echt niets meer van.. Hopen dat we gewoon zwanger zijn laat je t even horen als je gestest hebt?
Zaterdag ga ik weer testen en op maagzuur en gisteravond ineens heel misselijk zijn heb ik weer nergens last van. Laat er maar snel een klein wondertje komen
Pfffnlu vandaag weer negatief getest :S ga nu maar wachten tot ik ongi wordt.. Ben echt klaar met die k*t. Testen!!! Sorry hoor maar wordt hier echt knettergek van!!! Hoe is t bij jullie?
Hè balen zeg, idd dan naar ongesteld worden en weer opnieuw beginnen! Die negatieven testen zijn vreselijk!! Succes!!!
Zooo vandaag ongi geworden!! Pfff wat een opluchting zeg! Wel balen natuurlijk dat ik niet zwanger ben maar weet tenminste waar ik aan toe ben
Ik had van de week ook van die korte kortsverschijnselen. Je moet je alleen wel bedenken met die testen dat zeker hoe goedkoper je ze koopt hoe hoger de hcg-waarde in je bloed moet zijn voor een positieve test. Toen ik zwanger was van mijn vlindertje toen testte ik de eerste weken ook nog niet positief (pas na twee weken wel = bizar lang). Die koortsigge verschijnselen en zeurend gevoel onderbuik (en vaak honger) houden mij ook al een week nu bezig. Mijn NOD is dinsdag. Het vervelende is, is dat mijn cyclus bizar kort is: 21 dagen en altijd stipt, met uitzondering vd 4e maand want die is dan 25 dagen (ksnap ook niet waarom). Maar ik kan aan de hand van dat geen eisprong berekenen, want dag 11 is gewoon te vroeg... En de vorige keer had ik m pas op dag 18... Dus afwachten. Balen voor jullie Elleinad & Sjim, t leven is soms zo oneerlijk. En een lichaam kan je zo bespelen!
Hier nog steeds twijfels, dacht ongi te worden maar alles wat er kwam was alleen wat bruinige afscheiding meer niet.. Weet niet wat dit betekent of kan betekenen? Wil nog even weer afwachten maar ben toch bang voor een negatieve test opnieuw.. Vanmiddag clearblue digital gehaald... Deze week nieuwe kans wagen maar denk ik?
Ik ben ook aan het wachten! Maandag kon ik een vroege test al doen, maar dat heb ik niet gedaan. Vrijdag kan ik een gewone test doen, maar ik ben bang dat ik gewoon ongesteld ga worden want ik had net hele erge buikkrampen...