Pff..wat ben ik zénuwachtig voor onze eerste echo morgen. Ik heb zo weinig symptomen dat ik niet het gevoel heb zwanger te zijn. En eerlijk, dit had ik bij mijn eerste ook niet, maar toch.. Ben blij als ik straks een mooie echo in handen heb.
Dank jullie wel dames, ik ga lekker een douche nemen en naar bed. Dan morgen nog even een paar uurtjes afwachten (om 14.45 de echo). Ben vrij en dl zit op het kdv voor een paar uurtjes..dus de dag zal voorbij kruipen. Ik heb besloten me te storten op het huishouden hahaha Ik hoop jullie morgen een mooie echo te laten zien!
Succes!! Ik moet helaas nog een hele week wachten. Maar we hebben het gister tegen mijn schoonouders verteld en die waren zooo blij. Prachtig om te zien! Volgende week is mijn familie aan de beurt. Wat een spannende tijden allemaal!
Net de echo gehad met kloppend hartje! Ik ben wel een week teruggezet... het eerste wat ik dacht was.."dit is niet goed". Maar volgens de gyn is er helemaal niks aan de hand en ziet het er heel goed uit. Zeker omdat het hartje al klopt. Over 2 weken weer dus hoop dat het dan goed gegroeid is! Het hartje klopt in ieder geval Hieronder de echo..
Gefeliciteerd meid!! Wat heerlijk dat je een goede echo hebt! Ik was ook zo zenuwachtig voor de eerste echo.. Er valt zo'n soort van last van je schouders.. Ik moet over 2 weken voor een officiele termijnecho... weer opnieuw zenuwachtig haha