Toch maar even vragen of het normaal is. Ik ben sinds december gestopt en heb het idee de andere maanden mijn ei wel wat gevoelt te hebben, maar niet extreem zoals ik wel eens lees. Daarnaast was het dnek ik meer wat wishfull thinking. Nu had ik gister dus eindelijk een smiley ( ovu test) en dus mijn ei. Gisteravond gedurende ongeveer een uur a anderhalf echt enorm veel pijn, steken die ongeveer een minuut of 2 a 3 aan hielden,toen we naar bed gingen kon ik niet anders dan in foetushouding gaan liggen omdat het echt niet meer ging van de pijn. Nu is het zo dat er dus niet echt bekend is of het eitje echt door de eileider kan zo dit de pijn kunnen verklaren? Die andere 5 maanden had ik daar echt niet zo'n pijn aan? Iemand anders die plots wel zo heftig pijn had rond de ei?
Hoi nieuwbegin Ik heb elke maand zo'n extreme pijn bij mij eisprong en bij mijn ongi Ik kan dan niet meer zitten en ben daarom 10 jr geleden begonnen met de prikpil omdat het zo erg was. Ben er nu al tijd mee gestopt met die spuiten maar de pijn is weer net zo erg als eerst... Weet niet of er iets mis is ben nog niet bij ha geweest maar ik heb dit altijd al zo gehad.... Hopelijk steld je dat wat gerust
ik heb ook altijd erg last van mijn ei en de hoofdpijn erbij is ook niet echt bevordelijk. Ik weet niet beter, dus misschien is het voor jou ook heel "normaal".