hey meiden ik ben zwanger vd 2e ben nu ruim 4 wkn zwanger echter heb ik 29 januari een termijn echo echter vraag ik mij af of er dan wel wat te zien is, ben dan 6/7 wkn zwanger! ben zo bang dat er niks te zien is!! bij me zoon kwam ik er met ruim 8 wkn achter dus bij hem was er dus hartactiviteit ed! iemand ervaring mee?
Dankjewel hoop zo dat er wat te zien is! het is zo onwerkelijk dat ik echt steeds blijf testen ondanks de menstruatie uit blijft en 9 testen positief uitslaan!
Bij mijn eerste had ik echo op 5 weken 5 dagen en toen klopte het hartje al.. Maar heb al gehoord dat dit hard kan verschillen bij iedereen dus geen paniek moest je nog geen hartslag zien
Wat is ruim vier weken? Hier was er met 6+3 al hartactie te zien Jij bent dan dus ook al ruim zes weken, dus zou er denk ik wel wat te zien moeten zijn wbt hartje... Tenzij je minder ver bent dan je denkt..
Als de apparatuur goed is en je echt zo lang zwanger bent moet je zeker hartactie zien. Dit begint vanaf 5,5 a 6 weken.
Allereerst gefeliciteerd ! Hier met 7w1d een uitwendige echo met duidelijk zichtbaar een kloppend hartje!
Bij mij was er met 6 weken nog niks te zien, met 7 weken wel! Maar is voor iedereen anders inderdaad. Succes!