Wie wil er eens naar mijn kaartje kijken?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door annelie566, 9 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annelie566

    annelie566 Niet meer actief

    Mijn temperatuur was begin deze cyclus 36,8 en zakte toen naar 36,6. Gisteren was hij 36,5 en vandaag weer 36,8. Ik heb gistermiddag erg buikpijn gehad bij mn eierstokken(ik voel mn eisprong) en gisteravond was het over. De afgelopen dagen steeds vruchtbaar slijm gehad.

    Ik vraag me af of ik nu mn eisprong gehad heb? Denk het eigenlijk wel aangezien ik pijn had en het daarna weg was. Het klopt ook precies qua cyclusdag en mijn cyclus is regelmatig.

    Maar ik vraag het omdat ik niet echt onder de indruk ben van de temperatuurstijging. Bij mijn vorige zwangerschap had ik echt een duidelijke daling en daarna een hele grote stijging. Dat mis ik nu een beetje. Temperatuur is maar met 0,3 gestegen eigenlijk en er is niet echt een daling geweest. Is het mogelijk dat je die daling niet kunt zien omdat je smiddags ovuleert en je smorgens je temperatuur opneemt?

    Of is het gewoon even afwachten wat de temperatuur morgen doet?
     
  2. summer22

    summer22 Fanatiek lid

    24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Je temperatuur zal indd nog meer omhoog moeten gaan. Hoop voor je dat hij morgen nog hoger is. Dan is je ei denk ik wel geweest.
     
  3. Goldfishie

    Goldfishie Fanatiek lid

    2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Er is zeker wel sprake van een daling en een stijging!
    Als je temp morgen door stijgt, dan is je eisprong waarschijnlijk gister geweest. FF zet zelf een kruis als je temp hoog blijft. En met je eisprong op dag 18 heb je een cyclus van ongeveer 31 dagen. Ligt er natuurlijk aan hoe lang je lf is.
    Hopelijk is je temp morgenochtend hoger!
     
  4. annelie566

    annelie566 Niet meer actief

    Ik hoop het ook:) afwachten maar weer dus! Cyclus is meestal 31 dagen inderdaad.
     
  5. annelie566

    annelie566 Niet meer actief

    JUllie hadden gelijk... hij is de volgende dag inderdaad nog doorgestegen en nu al een paar dagen stabiel. Wat ik me afvraag...moet je altijd een innestelingsdip hebben? Bij mn vorige zw had ik dat heel duidelijk op 5dpo maar tot dusver nog niks..
     
  6. Esther15

    Esther15 VIP lid

    20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Nee, dat is dus echt niet nodig en zegt helaas ook niks over een eventuele zwangerschap. Ik heb ze bij mezelf vaak zat voorbij zien komen, maar was echt niet zwanger toen. Toen ik wel zwanger was, had ik juist een stabiele temperatuur.

    Succes met de wachtdagen
     

Deel Deze Pagina