zenuwachtig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door doedie1991, 16 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Morgenochtend vroeg word ik voor de eerste keer gestript.. Lees zoveel verschillende dingen pijn of geen pijn, snel erna bevallen of helemaal niks hihi. Maar toch de gedachten mischien maar dan heel mischien heb ik morgen me kleine hummeltje haha. Hadden jullie ook zon zenuwachtig gevoel? En hoe ervaarde jullie t strippen?
    Ben gister een deel van me slijmproo verloren maar dat zegt ook weer niks haha.
    De laatste weekjes doen zo lang voor mij ben elke keer zo druk bezig met elk klein pijntje of symptoompje hihi.

2. Pluisje88

Pluisje88 Niet meer actief

Ik ben ook 2 keer gestript bij de eerste, was er niet zenuwachtig voor maar ik had verder geen verhalen gelezen erover. Ze hadden me uitgelegd wat er ging gebeuren en ik ging er eigenlijk heel blanco in. De eerste keer deed geen zeer, beetje onprettig dat wel want ja ze probeert natuurlijk je baarmoedermond los te peuteren. Maar zeker geen pijn, ook geen bloed verloren erna ofzo.

De eerste keer hielp niks, dus nog een keer gestript. Hierna wel wat bloed verloren en het deed een klein beetje pijn. Erna kreeg ik wel enorme pijn in mijn schaamstreek waardoor ik amper kon lopen, dat was vervelend maar uiteindelijk heeft ook deze poging niks uitgehaald. 48 uur na de 2de strippoging zijn mijn vliezen spontaan gebroken.

Als er binnen 24 uur na het strippen niks op gang komt mag je ervanuit gaan dat het niet geholpen heeft zeiden ze tegen mij. Daarnaast is het belangrijk dat je jezelf zo goed mogelijk ontspant tijdens het strippen, zo kunnen ze er beter bij en is het voor jou minder onprettig/pijnlijk. Iedereen ervaart het anders, maar het kan enorm schelen in hoeverre jij je kunt ontspannen.

Succes!

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Bij mij leverde dat nog een cm extra op zodat toen ik ingeleid werd al. 3 cm had :)

4. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Ik ben bij mijn eerste gestript.

Ik vond het niet echt heel pijnlijk maar prettig is het zeker niet. Toen ik gestript werd had ik al 2cm ontsluiting ze kon dus goed strippen en kon ze al het hoofdje van de baby voelen.... Heel apart! Bij mij vooral veel extra gerommel teweeg gebracht en wat bloed en slijmverlies gewoon voorween zoals ik ze al 5 weken elke nacht had (vandaar dat ik met 39 weken gestript werd) maar geen bevalling, ben 4 dagen later bevallen en mijn bevalling begon met het breken van de vliezen..

5. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Voor de goede hoop.

Afgelopen dinsdag gestript rond tien uur in de ochtend en savonds om 20:48 bevallen.
    Strippen deed geen pijn maar dat kwam omdat ze goed bij het hoofdje kon komen. 2cm ontsluiting.

Succes hoop dat het je helpt

6. Jo81

Jo81 Actief lid

27 dec 2011
    200
    0
    16
    Veel succes!

Bij mijn eerste ben ik gestript. Wat de rest ook zegt, het deed niet echt veel pijn maar het was ook geen prettig gevoel. Daarna veel gerommel en wat bloedverlies en uiteindelijk de dag erna bevallen.

7. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik ben 2 keer gestript. Echt pijn doet het niet maar prettig is het ook zeker niet. 1e keer geen effect, tweede keer wel 👍

Deel Deze Pagina