Om de dag 'klussen' ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Rainbow88, Jun 14, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Wat is nu het beste, om de dag seks hebben, ook tijdens de eisprong? Of rond de eisprong elke dag?

Wij doen het om de dag en vanaf ik een positieve ovulatietest heb elke dag maar dat werpt dus geen vruchten af.

Ik wil komende ronde er minder mee bezig zijn en eens geen ovulatietesten gebruiken en proberen om de dag te klussen tot na de eisprong. Word wel een gokje dan, wanneer mijn eisprong zal zijn :)

2. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Dubbel

3. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

Jan 25, 2017
    4,172
    5,147
    113
    Wij hebben het de eerste maanden rond de eisprong elke dag gedaan. Toen dat niets uithaalde zijn we het om de dag gaan doen, en dat is de ronde dat ik zwanger ben geraakt. Maar goed. We zijn inmiddels in de vijfde ronde na de miskraam beland, dus het kan ook zijn dat dat gewoon een toevalstreffer was. Volgens mijn gynaecologe maakt het als je vriend/man goed zaad heeft niet per se uit hoe vaak je het doet. Vaker dan één keer per dag zou echter sowieso geen nut hebben. En voor de sfeer thuis is misschien om de dag ook beter dan elke dag ;).

4. Frieke

Frieke Fanatiek lid

Apr 26, 2017
    1,281
    572
    113
    Female
    Ik deed om de dag gedurende heel de maand en dan rond eisprong elke dag... Geen idee welke keer heeft gewerkt, maar het heeft wel gewerkt...

5. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Hier om de dag als mn vruchtbare periode eraan kwam en daarna weer even een stuk minder

6. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

Jun 24, 2007
    1,643
    51
    48
    Female
    België
    Om de dag, werkte hier blijkbaar wel ;)

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij deden het alleen als we zin hadden. 5x heel snel zwanger geraakt..

8. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

Sep 11, 2013
    1,845
    183
    63
    Female
    Hier om de dag maar ook dan moet je wel geluk hebben denk ik. In de maand dat ik zwanger raakte hebben we het in totaal maar 4x gedaan maar 3x in de week van de eisprong en kennelijk op de dag van mijn eisprong.

9. Issie

Issie Actief lid

Mar 16, 2015
    324
    93
    28
    Hier altijd snel zwanger op beide manieren. Alleen als de man slecht zaad heeft word het afgeraden om het elke dag te doen. Als er verder niks aan de hand is zou ik het inderdaad zo blijven doen zoals je nu doet.

10. nosilla

nosilla Fanatiek lid

Oct 31, 2016
    1,584
    981
    113
    Female
    Niet in Nederland
    Wij hebben vanaf ongeveer 4 dagen voor de eisprong tot 1 dag erna iedere dag seks gehad. Vervolgens in de derde maand zwanger geraakt.

Share This Page