Ik wil sommige vrouwen even in de aandacht brengen, voor wie moederdag geen leuke dag is. Dat kan om verschillende redenen zijn. Bijvoorbeeld: - je bent ongewenst kinderloos. - je bent dit jaar of vorig jaar je kindje verloren en dit had een leuke dag moeten zijn maar is het niet. - je eigen moeder leeft niet meer en dit kan een emotionele dag voor je zijn. - een bepaalde vervelende gebeurtenis heeft plaatsgevonden op deze dag. Wat de reden ook is: ik wil jullie een knuffel geven en denk aan jullie!
Jel en iedereen die dit verdriet met zich meedraagd wil ik ook graag even een hart onder de riem steken. Dus bij deze!
Dan wil ik ook graag even van de gelegenheid gebruik maken om al deze vrouwen een dikke knuffel te geven!
Heel veel sterkte voor alle vrouwen voor wie deze dag heel moeilijk is - en in het bijzonder voor Jel!
Ik heb de tranen in mijn ogen staan ... wat is dit attent ... en geld dus ook van mij aan al diegene waarvoor deze post is bedoeld. SMAK voor de TS-er!!!
Dank je wel voor het openen van dit topic! Ik heb vanmorgen een hele fijne moederdag gehad met de kindjes, ben ziekelijk verwend. Maar moederdag zonder moeder, het verliest toch een beetje zijn glans.... Mijn kindjes hebben geen oma's meer, en wat had ik graag even nog mijn eigen mama verwend....
Wat lief dat jullie ook aan mij denken. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er dit jaar wat minder moeite mee heb, omdat er nu een prachtig klein babytje in mijn buik groeit. Maar vorig jaar vond ik het wel een rotdag, toen was onze *dochter net een paar maanden overleden, en wat zo'n leuke dag had moeten zijn, was toen dus een rotdag. Het jaar daarvoor hadden we op moederdag een iui die mislukt bleek te zijn. Dus 2x achter elkaar een rotmoederdag. Maar ik weet dus wel hoe het voelt, vandaar dat ik de andere vrouwen een hart onder de riem wilde steken.
Lieve jel Dikke knuf voor jou . Weer een moeder dag en weer met lege handen ! Waarom waarom wij. Dikke knuf voor de meiden die met lege handen staan . Hier even een gedicht van mij . Mama Mama zijn wat ik al jaren wil zijn. Maar door de al die jaren van proberen en hopen. Heb jij lief wondertje mijn baarmoeder nog steeds niet gevuld! Hoeveel geduld moeten wij nog hebben om met jou ooit veel te kleppen over alles en nog wat. Ik ben moeder van binnen maar van buiten nog steeds niet. En dat gaat ook nooit meer gebeuren , het enige wat blijft is tranen van verdriet! Want jou al mijn liefde geven gaat niet gebeuren ik blijf voor altijd treuren om de leegte die jij achter laat. En blijf ik kwaad omdat moeder worden niet gaat.