Man, wat oneerlijk... Ik had nog een sprankje hoop. Ik vind je echt heel sterk. Krijgt je dochtertje er iets van mee eigenlijk?
Lieve @Zara75 : wat verschrikkelijk verdrietig. Neem je tijd om het afscheid moeten nemen van een droom te verwerken. Liefs!
Lieve @Zara75 , ik ken je niet, en je verhaal niet, maar vanaf het moment dat ik je topic zag, zo'n 3 dagen geleden, ben ik zo met je gaan meeleven. Ik heb zelf al ruim 2 jaar een kinderwens en ben nog steeds niet zwanger. En dan lees ik dit. Jouw kansen zijn op, hoe oneerlijk is het dat je geen tweede kindje mocht krijgen. Ik leef echt met je mee en hoop echt vanuit het diepst van mijn hart dat jij en je man het een plekje kunnen geven. Echt een dooddoener maar gelukkig heb je een dochtertje. En ook al kun je haar geen broertje of zusje geven, probeer dat verdriet jullie liefde voor haar niet te laten overschaduwen. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verwerken van dit verdriet en het geven van een plekje ervan.
Wat ontzettend verdrietig. Veel sterkte gewenst met het verwerken hiervan. En alle goeds gewenst voor je dochtertje x.