Al m'n woede en frustratie komt weer terug, zo m'n best gedaan om gezond te eten. De duurste vitaminepillen geslikt. Me aan alles gehouden. En een ander hoeft maar een scheet te laten en raakt al rokend en zuipend zwanger. Had het heel graag nog een keer allemaal mee willen maken. En dat mijn dochter straks alleen als wij er niet meer zijn vind ik heel moeilijk te verkroppen. Mijn zusje heeft geen kinderen en daar gaan ook nooit kinderen komen. Mijn zwager woont in Brazilië en is ongewenst kinderloos. Ik vind het echt heel naar voor haar, ik kan mijn eigen verdriet opzij schuiven, maar mijn dochter is mijn alles. Had haar zo graag een broertje of zusje gegeven. pfff, sorry hoor. Moet ff razen..
Alles eruit gooien meis. Het is ook niet te bevatten en ook vreselijk oneerlijk, als je ziet wat voor types er lekker makkelijk zwanger raken. Je woede is ZO begrijpelijk. Hele dikke knuffel en veel sterkte met het verwerken van dit alles. Heel heftig allemaal!
Oh nee, wat verschrikkelijk oneerlijk.... had zó graag anders voor je gehoopt. Het verdriet naar je dochter toe begrijp ik wel. Pfff..... heel veel sterkte
Raas maar, gooi het er uit. Het is gewoon ontzettend k*t en oneerlijk. Je hebt er zoveel voor over gehad dat had gewoon beloont moeten worden. Vind het echt extreem naar voor je.