Bah bah bah bah! En kut! Dat dus... En pak jezelf gerust weer op, maar vergeet niet dat je ook best langer verdrietig en boos mag zijn he!
Ah nee lieve @Zara75, wat een kutnieuws Ik had zó gehoopt op een positieve test. Het is zo ontzettend oneerlijk.... Heel veel sterkte ❤️
Wat verschrikkelijk. Zo verdrietig. Ik ken je niet maar je komt over als een sterke vrouw. Respect! Veel sterkte.
Wat ont-zet-tend klote dit. En raas er maar lekker op los, heel begrijpelijk. Een hele dikke virtuele knuffel voor jou
Lieve Zara, Ik moest aan je denken en prompt zag ik dit bericht. Ik voel met je mee, ik voel de pijn die jij voelt ook letterlijk nu nog steeds.....het is gewoon fucking oneerlijk allemaal. Mijn dochtertje vraagt ook heel vaak om een broertje of een zusje, pijnlijk is dat. En inderdaad wat je zegt je eigen verdriet kun je wel parkeren maar je wilt je kind zo graag een maatje geven. Ik herken het maar al te goed helaas. Ik hou me bewust tijdje op de achtergrond van alles omdat ik zelf deze klap van geen kindje meer ook nog moet verwerken, maar wilde even kijken hoe het met jou was.... Dikke knuffel lieverd ♡
Ach nee lieve @Zara75 Wat een ontzettend kut nieuws om te lezen! Maar wat ben je weer sterk! Meer weet ik eigenlijk niet te zeggen op dit rot bericht... behalve dan vanuit hier een hele dikke knuffel!
Moet vandaag een bloedtest doen, maar heb er echt geen behoefte aan. Wat zouden jullie doen? Hier nog een test van vanmorgen, witter kan gewoon niet. Vandaag 14 'dpo'. Wil gewoon stoppen met die hormonen en slik ook 5mg prednison. Dat wil ik ook zsm afbouwen.
Ik zou wel de bloedtest doen. Voor absolute zekerheid want niks is zo vreemd als een vrouwenlijf. En mss door dat je het dan zwart op wit hebt kun je mss je gevoel toelaten en zo het beter verwerken. Sterkte.
Snap dat je geen zin hebt in de bloedtest. Maar misschien wel goed om het helemaal af te kunnen sluiten (het traject dan, emotioneel heeft meer tijd nodig). Krijg je ook vandaag de uitslag? Want als je tot maandag moet wachten dan duurt het weer zo lang en snap dat je met hormonen en medicatie wil stoppen.
Ik zou de bloed test wel doen , is die test echt hagelwit? Het lijkt echt of ik een schaduw van een streepje zie. Ik ben verder niet bekend met deze testen , dus wellicht zijn ze altijd wat vaag.
Wat een verdrietig nieuws Zara. Ik was een stille meelezer en net zoals iedereen had ik het jou zo enorm gegund. Zo positief en vrolijk als jij in het leven staat en er spreekt zoveel liefde voor je dochter uit elke post. Ik hoop dat jullie gezin, je man en je prachtige dochter, dit een plekje kunnen geven. En dat jullie ondanks al het verdriet samen belachelijk gelukkig zullen worden. Maar man man wat leef ik nu met je mee...