He meid wat een vreselijk verdrietig nieuws! Toen ik zoveel pagina’s bij je topic zag dacht ik, dat is vast goed nieuws. Had je zo vraag Willem feliciteren. Heel veel sterkte met het verwerken van dit nieuws dikke knuffel!
Ik zou ook een bloedtesten doen. Meer zodat ik niet zou blijven afvragen of het wel echt negatief was. Zo zwart op wit geeft je echt duidelijkheid. Sterkte mocht je besluiten de test te doen.
Ik heb je gevolgd en net als vele anderen hier gehoopt op goed nieuws.. Wat verschrikkelijk verdrietig Zara.. dikke knuffel en veel sterkte!
Thanks weer voor al jullie lieve berichtjes!! <3 Heb me eroverheen gezet en ben toch maar gegaan. Kon letterlijk zo doorlopen om te prikken, dus dat was prettig. Geen idee hoe snel de uitslag komt, arts had er helaas geen cito van gemaakt. Ik ga vanmiddag gewoon aan de bel hangen.
Ik lijk ook iets vaags te zien.. Dit is de big bazaar test toch? Zie je helemaal niets ook niet zonder dat stukje plastic? Deze test spiegelt altijd zo..
Ik heb hem voor je in negatief gezet... ik denk wat vaags te zien.. of wil ik het gewoon zo graag zien. Ik gun het je zo. ❤️
Knap van je dat je toch gegaan bent. Wat een moeilijke stappen heb je allemaal moeten doen en moet je nog doen.. sterkte meid!
Lieve Zara75, oh meis wat ontzettend K.. Al die moeite en dan dit slechte nieuws. Dikke knuffel meis! Maar je kunt jezelf nooit verwijten dat je er niet alles aan hebt gedaan om je dochter een broertje of zusje te geven. Je bent tot het uiterste gegaan. En je kunt je dochter recht aan kijken en uitleggen dat jullie het ook heel graag anders hadden gewild, maar dat het @#%^&* niet gelukt is. Als je al junkfood etend, rokend en zuipend zwanger had proberen te worden en zo een heftig traject er ff bij had gedaan, had je jezelf altijd afgevraagd "als ik nu dit had gedaan, of als ik nu dat had gedaan..." Jij hebt alles, maar dan ook alles uit de kast getrokken om jullie liefste en diepste wens in vervulling te laten gaan. Mijn hart breekt dat het jullie niet is gegund. Veel sterkte lieve Zara.
Sterke vrouw ♡ knap dat je gegaan bent hopelijk komt de uitslag snel. Slordig dat het geen cito was... ik zou iedergeval niet stoppen met de medicatie voor je de definitieve nee binnen hebt. Stel je stopt en de uitslag is verrassend *wat ik niet denk maar je weet nooit * dan krijg je enorm spijt. Die paar dagen kun je nog wel dragen na alles wat je doorgemaakt hebt.
Krijg een dikke brok in m'n keel, want ik gun het jou ook zo enorm!!! Ben me echt enorm bewust van de mazzel die ik gehad heb om meteen de 1e eiceldonatie poging zwanger te raken van mijn dochter. Een hele dikke knuffel voor jou!!!!!
Wat betreft die test. Heb hem.gesloopt lol en ik denk dat het een voorgedrukt streepje is, hij is wit. Heb de test in de badkamer gedaan, bewaard tijdens doorlopen in de kast want stond onder dr douche. Misschien dat er toch wat condens in gekomen is. Ik beschouw hem echt 100% negatief , kan het alleen maar meevallen
Ach lieve Zara, wat een verdrietige ontknoping Het schoot me vanochtend ineens te binnen dat je vandaag mocht testen en ik hoopte zo op goed nieuws. Ik begrijp je gevoel ten opzichte van je dochter zo goed. Het overvalt mij ook nog zo vaak. Zelf vraagt ze er tegenwoordig niet meer om, maar och wat blijft het pijn doen. Heel veel sterkte lieve Zara. Je hebt gestreden voor wat je kon. KNUFFEL!
Sterkte Zara vandaag met het wachten op de uitslag. Ik durfde het ook niet te zeggen, maar ik denk ook iets te zien, zelfs op die van gisteren.. maar kan ook inbeelding zijn omdat ik het je zo gun ik ga duimen vandaag !
Verdorie Zara, het was je zo gegund he! Wat is het toch oneerlijk soms. Ik ga toch ook duimen voor de uitslag!