Ik zit vandaag op 11 dpo, en had vanmorgen wat bloedverlies. Normaalgesproken heb ik een lf van ongeveer 11/12 dagen dus ik dacht meteen dat het weer einde verhaal was. Verdere dag geen bloedverlies meer dus vanavond toch een testje gewaagd, en zowaar zie ik een licht streepje na ongeveer 7 minuten.. test gesloopt voor een foto omdat je hem anders niet ziet.. zien jullie hem ook? En weten jullie of deze vals kan zijn? Heb namelijk al zo vaak valse (tuur) streepjes gehad van wondfo en kruidvat, dus ben gelijk bang dat deze ook weer vals is.. ook omdat ik op 11 dpo zit en vrij zeker ben van mij eisprong. Zondag was mijn temp behoorlijk gedaalt, maandag weer gestegen en van vanmorgen iets gedaald maar niet helemaal betrouwbaar omdat ik moest plassen halverwege de nacht.. Morgenochtend nog maar een keer testen als ik dan niet ongesteld ben geworden...
volgens mij zijn deze testen super betrouwbaar. ik zie inderdaad ook een streepje heel in de verte! ik hoop voor je dat het raak is deze ronde!!
Ik zie hier niks op maar er zit maar 7 uur tussen de testen. Stel dat jij een avondtester bent, dan is het logisch dat de test nu niks laat zien. Mag ik je tempkaart eens zien?
@RoGiJuLi de dagen die missen zijn mijn nachtdiensten.. vandaag niet getempt want heb nauwelijks geslapen haha..
Is trouwens mijn eerste keer tempen dus ben later begonnen.. ik weet niet hoe betrouwbaar dit kaartje nu is..
Je eisprong was 1 dag later dan FF nu aangeeft. Je bent dus vandaag 11 dpo ipv 12 dpo Jammer dat je vandaag niet getempt hebt door je weinige slaap. Tis een "cruciaal" moment in je lf
Weet ik.. maar normaal temp ik om 7 uur en nu om 5 uur eruit om te plassen dus dan is het niet meer betrouwbaar..
@RoGiJuLi ik heb de test net gesloopt en zie toch wel weer een streepje. Weet jij zo of deze een voorgedrukt streepje hebben? Ben inmiddels al wel buiten afleestijd natuurlijk...
Ik had zaterdag/zondag ook zo'n streepje. Vrijdag nog iets lichter dus hij liep iets op. Maandag niet getest. Dinsdag wel weer en die was net zo licht als die van vrijdag en ben gister ongesteld geworden. Dus mijn ervaring met zo streepje op 11 dpo is niet zo positief. Als ie hier wat rond kijkt zie je met deze testen op 9/10 dpo lichte maar mooie duidelijke roze strepen. Icm met je bloedverlies zou ik dus gereserveerd zijn.
Ze hebben geen voorgedrukte streepje, duren wel ietsje langer om op kleur te komen heb ik gemerkt. Wel staat er binnen de afleestijd dan een streepje. Ben benieuwd naar je volgende testje. Zie op de laatste een duidelijke streep.
Ik durf ook nog niet blij te zijn Heb zo vaak valse streepjes.. eerst maar eens oploop zien.. bloedverlies was wel echt alleen wat met afvegen en sindsdien niks meer.. maar kan niet meer dan afwachten..