Hoi allemaal, Sinds augustus vorig jaar proberen wij via de MMM om een kindje te krijgen. Inmiddels meerdere rondes clomid achter de rug, helaas zonder eisprong en resultaat. Nu moest ik vandaag naar het ziekenhuis voor het HSG onderzoek. Hier was meteen te zien, dat de vloeistof niet mooi doorliep. Het kon twee dingen betekenen, of door het onderzoek gingen mijn leiders dichtzitten ( tegen reaktie?) of allebei mijn eileiders zitten helemaal dicht. Morgen krijgen we te horen wat de hoofd gyn. Ervan vind en of ik eventueel geopereerd moet worden. Vind het een behoorlijke domper en ben benieuwd of er meer meiden zijn die een soorr gelijke situatie hebbben meegemaakt, of hier midden in zitten. Hebben jullie de operatie gehad en heeft dit tot iets geleid? Liefs, Tamara
Ik heb geen hsg gehad, maar wel slechte eileiders bleek na een Een eileider verwijderd en een slechte overgehouden. Inmiddels zwanger via IVF. Wil je sterkte wensen de komende tijd.
Dank je wel Jane! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Dat is sowieso al een heel positief verhaal. Ik was nogal overrompeld van de uitslag vandaag, omdat ze ook meteen heel duidelijk konden zien. Ben benieuwd wat er verder gaat gebeuren.
Ja dat kan ik me voorstellen, toen ik het hoorde na mijn operatie stortte mijn wereld in. Ze zeiden direct dat de kans natuurlijk zwanger te worden nihil was, toch zelf geprobeerd maar helaas. Zulk nieuws is altijd ellendig om te horen. Sterkte meis.