Afgelopen week had ik een echo, bij de 20 weken echo is verteld dat het een jongetje is. Was heel duideijk. Nu met 30 weken weer een echo, en zeker weten een jongen zei de vrouw van de echo, te zien aan de ballen die ook al ingedaald waren. Ze zei kon niet missen. Maar het piemeltje, was niet te zien, hoe kan dat nou? De echo was van zijn rug kant/zijkant. Wie had dit ook op een echo? En weet hoe dat kan? Verstopt die zijn piemeltje dan zo goed, of is het gewoon heel klein???
Bij het pasgeboren kindje van mijn vriendin was het piemeltje zelf nog heel klein, maar de balletjes al heel fors, dat is nog niet helemaal eh... in proportie waarschijnlijk. Zegt denk ik niet zoveel Maar heb zelf geen ervaring met wat er op echo's te zien is, bij ons blijft het een verrassing
bij mijn 2e zeiden ze ook duidelijk de balletjes te zien,maar geen piemeltje hahaha dus ik niet gerust en had een pretecho laten maken ja en wat denk je.... duidelijk de opgezwollen schaamlipjes van een meisje
Ik heb hier een echo (36 weken) en daar waren ook alleen maar balletjes te zien, geen piemeltje. Dit was wel een jongen hoor!
Hahaha jee dat is wat zeg. Wel een voordeel van het niet weten, als je het weet weet je het wel meteen zeker!