Vanavond hebben we de 2e echo. Ben dan 11+2. Ben zo zenuwachtig en ik hoop zo dat alles goed is met onze kleine spruit. Ik had het de vorige 2 keer niet. Maar ik voel me eigenlijk zo normaal dat ik begin te twijfelen of het allemaal goed gaat. Heb bij de vorige 2 de hele tijd last gehad van van alles. En bij deze zwangerschap in het begin alleen slecht gevoeld. Nu alleen wat moe. Is het heel raar dat ik me dat af vraag. Er zijn voor de rest totaal geen enkele reden om ook maar te denken dat het niet goed is. Of heb ik misschien toch last van mijn hormonen
Hi meis, Herkenbaar! Heb geen tips voor je helaas, maar ik weet wel hoe je je voelt. Die onzekerheid hoort er bij. Zal vast allemaal goed zitten. Die kans is vele malen groter dan dat het fout zit moet je maar denken. Succes bij de echo!
Heel erg herkenbaar. Ik had mijn tweede echo met 9+3 en was ook zo zenuwachtig. Vrijdag krijg ik de derde echo en ben weer net zo zenuwachtig. Het is ook gewoon spannend. Maar inderdaad, de kans dat het goed is die is zoveel groter. Daar hou ik me ook aan vast.
Ik wil je veel succes wensen! Ik ben ook nu al vreselijk zenuwachtig, ben heel bang dat het niet goed is...ik weet niet waarom. Moet nog een weekje wachten. (Wel al 3x mk gehad, ws angst). Hopelijk is alles ok.
Dank je wel dames. Een goede echo gehad. Ben nu 11+2 precies zoals we zelf berekend hadden. Nu gerust gesteld dat het goed gaat komen. Hoop voor jullie ook allemaal een mooie echo en gerust stelling.