Morgen is het zover! Ik mag in ongeveer 10 minuten een positieve en een negatieve ervaring vertellen met zorgverleren in het begin van de borstvoedingsperiode vertellen aan zorgverleners. Een maand of wat terug kwam er op twitter een berichtje voorbij dat er gezocht werd naar 3 moeders die dit wouden doen. Na wat aanmoedigingen besloten om toch mijn ervaringen in te sturen. Ik hoorde dat er 5 moeders iets hadden ingestuurd dus het was afwachten. Vorige maand kwam er een mailtje dat ik mocht komen! Superleuk! Nu is het morgenavond zover en ben me ineens toch een potje zenuwachtig... Niet alleen om wat ik ga vertellen maar ook wat moet ik aantrekken, hoe doe ik mijn haar, zal ik van de zenuwen niet onwijs Gronings aan praten, enz. Moest het even ergens kwijt en waar kan dat beter dan op zp
meid ik vind het top dat je het gaat doen! Ik durf het niet hoor!!! Je doet het voor een heel goed doel! en ondanks dat het eng is moet je maar zo denken: Je staat niet alleen, je doet het voor alle BV mama's! toi toi toi!
Dank jullie! Weet dat het ongetwijfeld goed gaat komen maar poeh die zenuwen zijn nu even flink aanwezig...
Heb maar matig geslapen vannacht... Eerst kon ik niet in slaap komen, sliep ik eindelijk begon Nijn te spoken... Hoop maar dat ik het red vanavond!
Dat zou een idee zijn maar ben bang dat ik zo vast slaap dat ik met hoofdpijn wakker wordt. @Hanneke Dank je
Ik heb zelf veel in het openbaar gesproken en iedere keer is het weer spannend! Maar als je goed voorbereid bent dan gaat het gewoon lukken. Heel veel succes en kick ass!!