Zenuwen! morgen 1e echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Shivers85, Sep 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SBC

SBC Lid

Mar 4, 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vertel!! Hoe was het?

2. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

Feb 18, 2013
    856
    62
    28
    Female
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Ben ook wel erg benieuwd naar alle verhalen te hebben gelezen!! hoop dat je een mooie echo hebt :) ikzelf had hem met 9 weken een echo gehad en ook ik was zo ontzettend zenuwachtig!!!

3. Shivers85

Shivers85 Lid

Sep 7, 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haaai lieve meiden!

De echo was SUPER! alles zag er prachtig uit.. hartje klopte mooi!!
    De gyn. was erg medelevend.. en moest zelfs een traan laten toen ze onze situatie hoorde (overlijden van ons 2e kindje + overlijden van mijn broer 5 weken geleden).

Hier even een fototje :D Ze schat 7 weken... over 3 weken mag ik weer terug komen voor de termijn echo :)

Attached Files:

4. Billie85

Billie85 Bekend lid

May 3, 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Wat goed!! Super nieuws dus ook voor jou. En dan lopen we gelijk op, ook leuk! Ik mag over 2 weken al voor intake en krijg dan ook weer een echo. En dan dussen de 12 en 14 weken een termijnecho. Dus vrij snel 3 achter elkaar! Geniet van dit mooie nieuws, wij hebben er een feestje van gemaakt vandaag! ;)

5. Shivers85

Shivers85 Lid

Sep 7, 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi. jaaa ik kan nu voor even opgelucht ademhalen! Pff. wat spannend! maar het was ook gelijk duidelijk zichtbaar! :D je ziet er nog niet echt een kindje in! maar het hartje klopt! Das het belangrijkste.. over 3 weekjes zal het vast er weer heel anders uit zien :D
    Groot gelijk! Lekker een feestje bouwen! het is ook zo bijzonder!

6. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Suoer gefeliciteerd!

7. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Wat fijn! Gefeliciteerd!

8. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Gefeliciteerd meis :)

9. SBC

SBC Lid

Mar 4, 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaa wat super! Ik zit nu op mn werk en als eerste heb ik hier ingelogd om te kijken hoe het met je is verlopen. Heel fijn, nu kan je gaan genieten, geniet ervan, het is je gegund!

10. Shivers85

Shivers85 Lid

Sep 7, 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks SBC.. :D Jaa ik schrok eerst wel even.. ik dacht namelijk dat het er 2 waren.. ( als je op de echo kijkt zie je 2 zwarte rondjes).. maar het is er 1tje :) Heb met me eerdere echo's nog nooit dat 2e zwarte gat "zeg maar"gezien..

11. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Wauw gefeliciteerd hoor!!

12. Shivers85

Shivers85 Lid

Sep 7, 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmiddag weer ff contact gehad met het Zh.... had oppeens bruinverlies met beetje bloed.. maakte me gelijk alweer druk.. pff.. Ik heb met de laatste zwangerschap ZOVEEL stress gehad.. omdat ik met zowel de 2e en de 3e zwangerschap veel bloedverlies heb gehad tot 12 weken.. maar goed.. tot nu toe is het wat lichtbruin geen kramp o.i.d. dus ik probeer me kalm te houden :)

13. SBC

SBC Lid

Mar 4, 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff jeetje, laten we hopen dat kleine Uk zich flink aan het innestelen is ;)

14. Billie85

Billie85 Bekend lid

May 3, 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Ja, het is allemaal nog zo pril dat dat gevoel dat het mis kan gaan nog steeds zo vers is.
    Maar probeer te relaxen en inderdaad contact op te nemen..beter een keer teveel en dat je gerustgesteld kan worden dan dat je jezelf helemaal gek zit te maken!!

15. Shivers85

Shivers85 Lid

Sep 7, 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad! maar het is alweer ok!.. is alweer gestopt.. bleef gelukkig bij oud bloed!.. Phieuww!.. tsja idd wat je zegt.. het kan nog alle kanten op.. ga je niet vanuit natuurlijk! maar het zit nou eenmaal wel in je achterhoofd!

Merk dat ik nu al me bekkeninstabiliteit verneem.. was ik al bang voor :(.. de gyneacoloog zei ook al dat ik er nu zelfs met 10 weken al behoorlijk last van kan krijgen.. ook omdat het de 4e ( en de laatste) zwangerschap is.. Ben benieuwd.. met de laatste zwangerschap kon ik haast niet meer lopen op het einde :S

16. Blondie84

Blondie84 Actief lid

Feb 25, 2013
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Shivers, jeetje wat een verhaal. Ik wens je iig het aller allerbeste in deze zwangerschap!!

Share This Page