Brrrr ik moest om 5.15 bellen of er een verloskamer vrij zou zijn, ik bellen.. en helaas ligt er nog iemand te bevallen waar ik op moet 'wachten'. Nu moet ik me ipv om 6.30 om 8u pas melden. Nu dus maar op de bank tv kijken en over een uurtje vertrekken we! De zenuwen beginnen te komen, en in gedachten begin ik de pijn van de vorige bevalling al te voelen hahaha Ik had donderdag al 3 cm ontsluiting, stiekem hoop ik dat het nog iets meer is geworden, scheelt weer wegpuffen! Ik moest even van me afschrijven! Hopelijk kan ik einde van de dag met trots vertellen weer mama te zijn geworden van een mooie zoon.
Om 13.57 gistermidsag bevallen van een flinke zoon genaamd Kay! Hij weegt 4065 gram en is 53 cm lang! Ivm zijn hoge geboortegewicht moest hij 24u lang gecontroleerd worden op zijn bloedsuikers, helaas bleek bij de 1e en 2e meting dat zijn bloedsuiker veelste laag was.. helaas is hij dus gisteravond om half 10 naar de kinderafdeling gegaan.. hier heeft hij een infuusje gekregen met glucose. Om half 10 was zijn waarde gestegen van 2, 0 naar 4, 2 ( hij moet boven de 3 zijn) echt super trots! Ook heeft hij al heel goed aan de borst gedronken, en zijn 1e poepluier is een feit! We zijn zooo trots, vannacht slecht geslapen omdat hij niet bij me lag, nu even ontbijten, dan douchen en dan zsm weer naar de kinderafdeling naar hem toe! Weer lekker knuffelen en vertroetelen!