Voel je de bevalling aankomen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door annet1985, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ik vraag me wat af, ik ben bijna uitgerekend dus ik hoop dat het snel komt ;) maar wat ik me dus afvroeg is voel je je die dag anders dan anders als de bevalling nadert zeg maar? Hoor van meerdere in mijn omgeving ja ik voelde me ook al wat anders! Ben wel benieuwd wat je dan voelt of juist niet haha!

2. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Nee, geheel niet. Sterker nog, bij beide stond de inleiding al gepland en ik had echt het gevoel dat het spontaan noooooit meer wat ging worden. Maar opeens uit het niets toch het begin ;) en inleidingen nooit gehaald :D.

3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier ook niets gemerkt de 1e keer..opeens braken de vliezen!

4. stella84

stella84 Actief lid

8 jan 2011
    169
    0
    0
    Nee ik niet. 's Ochtends nog in het ziekenhuis geweest voor controle. Niks aan de hand, alleen wat voorweeën maar die had ik al weken. Diezelfde nacht begonnen de weeën en is ons mannetje geboren. :D

5. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    hier ook niet gemerkt. zaterdag nog staan schilderen in ons nieuwe huis en zondagochtend toen ik wakker werd begon het ineens. ben benieuwd naar deze keer.

6. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Ik merkte aan mezelf dat ik nog meer ging schoonmaken dan dat ik al deed in de laatste weken... Tijdens het dweilen braken mijn vliezen (kon ik weer opnieuw beginnen ;))

7. MiekF

MiekF Actief lid

5 dec 2011
    209
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier wel... Had al twee dagen een beetje zeurderig gevoel in de onderrug zoals ik ook had bij ongesteldheid. Was toen dus ook vrij zeker dat het ging komen en dat klopte!

8. Chaii

Chaii Niet meer actief

Nee ik vermoede helemaal niks tot de eerste wee begon eigenlijk.
    Het enige wat ik wel had was een voorgevoel dat ze lang zou blijven zitten en ik dus overtijd zou lopen.
    Dat deed ze overgins wel. :)

9. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier 2x niets aan voelen komen. Beide bevallingen zijn in de avond begonnen en heb de dag zelf gewoon de normale dingen gedaan en voelde me ook echt niet anders.

10. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hier ook niets van gemerkt.
    Ik was 7 januari ingepland voor een ks en ik was dus heel mijn lijstje aan het afwerken, zodat alles helemaal klaar was voor 7 januari.
    5 Januari was ik dus nog druk bezig geweest en 's avonds braken ineens mijn vliezen en 6 januari ben ik via een ks bevallen.

11. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ik ben benieuwd of het hier ook zo gaat lopen! Heb al bijna 2 weken voorweeen! Ben zo benieuwd wanneer ons meisje er aan toe is om op de wereld te komen ;)! Hebben jullie allemaal wel een slijmprop verloren? Heb hier alleen maar wat slijm meer niet!

12. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik voelde echt de prop eruit gaan toen ik naar de wc liep. Daarna voelde ik lichtjes water lopen. Ik kan niet zeggen dat ik verder een voorgevoel had.

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Nee hoor, geen voorgevoel of gek gevoel gehad. Bij de tweede ben ik gestript, dus was een ander verhaal.

14. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Bij de eerste had ik smorgens bij het opstaan mijn eerste wee. Die ik niet meteen herkende.
    Bij de tweede was ik 14 dagen over tijd. Ik zou om 8 uur ingeleid worden.
    's nachts om 4.15 uur werd ik wakker en had ik weeen.
    Om 7.45 uur is ons zoontje thuis geboren.
    Bij de derde was ik smorgens gestript. De rest van de dag voelde ik me normaal.
    Om half 5 smiddags kreeg ik de eerste wee. Ons dochtertje is om 23.45 uur geboren.

Ik heb het niet van te voren aan voelen komen. Je bent er wel op bedacht.
    En opeens is het zover.

15. Harvast

Harvast Actief lid

10 jun 2012
    243
    0
    0
    Nee je voelt je niet anders dan anders, totaal niet! Dat is het mooie ervan denk ik. Stel dat je een signaal zou krijgen al voor dat de weeen beginnen, dan zou je al doodgaan van de angst en zenuwen wachtend op die rot weeen. Laat het maar lekker spontaan komen hihi. Opeens beginnen de krampen heel lichtjes als menstruatiekrampjes en zetten steeds door. Dan weetje da thet de weeen zijn

16. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.719
    113
    Ik vond mijn voorweetjes de dag tevoren wel een stuk gemener. Moest om half zes nog bij de verlos zijn, die vond mijn bm wel erg gevoelig en m'n bloeddruk was wat hoger - plas was zonder eiwit en ze wilde me na 2 dagen terugzien, maar "het kan ook zijn dat je voor die tijd bevalt" ik was nog geen half uur thuis of "okee, dat is dus een wee". De volgende ochtend had ik een dochter :)

17. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ik voelde me anders ik wist zeker dat ik ging bevallen die dag! dus heb mezelf grondig geschoren haha en heel het huis gepoetst toen ik klaar was en net wilde gaan rusten braken mijn vliezen... was net optijd klaar dus haha

18. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Ik voelde me gewoon hetzelfde die dag, sterker nog, ik ben nog met vriendlief naar het tuincentrum geweest en nog lekker zitten tuinieren in de middag! Vliezen braken om half 11 savonds en ik voelde echt niks anders dan anders. :)

19. beccie

beccie Niet meer actief

ik voelde me ook niet anders dan anders,
    ik was met mijn man aan het winkelen en nog even naar een tuincentrum, drukke dag,
    ik ga thuis op de bank zitten en toen braken mijn vliezen,

ik had het toen ook nog niet helemaal verwacht, ik was toen 36,3 weken, 1,5 dag later begonnen pas de weeen

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Bij de eerste bevalling niet iets gemerkt, had wel wat rugpijn verder niks. Mijn vader gaf overigens aan toen hij naar bed ging, rond 23.00 uur, dat een half uur later mijn vliezen zouden breken... om 23.41 braken ze...
    Bij tweede bevalling voelde ik minder leven 's ochtends, toen nog vluchttas opnieuw gecheckt, ander pakje klaar gelegd en wiegje opgemaakt, en zei tegen me ouders dat 's nachts me vliezen braken... dat gebeurde ook....

Ben dus wel heel benieuwd of ik deze ook ga aanvoelen oid!

Deel Deze Pagina