Ik ben 39+6 op dit moment en sinds gister avond heb ik denk ik weeën. De opbouwende pijn, krampen en duur lijken niet op de krampen die ik daarvoor had. Maar ze komen niet regelmatig, dan zit er een uur tussen dan een kwartier en dan weer 2 uur. Is dit dan wel de real deal of toch nog voorweeen??? Morgen heb ik een afspraak voor controle dan ben ik precies 40 weken en denk ook niet dat de verloskundige iets voor me nu kan betekenen. Verlies ook geen water of bloed..
Als je weeen hebt, weet je het.. Waarschijnlijk zijn dit oefenweeen. Al zijn er dames die dachten dat ze voorweeen hadden, wat eigenlijk echte weeen waren. Maar over t algemeen weet je t wel, wanneer het echte werk is begonnen. Maar als je twijfelt, gewoon je verloskundige bellen.
Ik had vanaf 35 weken voorweeen en mijn vk zei altijd: Als het echt begonnen is zul je niet meer twijfelen. En idd in de nacht dat het begon heb ik geen moment getwijfeld heel gek was dat.. Maar idd soms zijn er vrouwen die dachten voorweeen te hebben maar dat het toch echte bleken te zijn.