Komt dat echt door hormonen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jo86, Sep 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Wou je nog een kindje door de hormonen?

1. Ja, dit kwam door de hormonen.

2. Nee, ik wilde gewoon echt graag nog een kindje.

3. Anders....

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Jo86

Jo86 Bekend lid

Apr 16, 2009
    658
    0
    0
    Kan het zo zijn dat je na de bevalling graag een volgend kindje wil door hormonen of is dat echt je eigen wens?

Ik wil graag nog een kindje erbij (dochter is twee weken), maar ik vroeg me af of dit door hormonen kan komen of dat het echt je eigen wens kan zijn. Wat is jullie er ervaring en is hier ook echt bewijs voor?

Zijn er hier nog meer moeders die heel graag snel voor nog een kindje wilde gaan?

2. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Vantevoren wisten we dat het bij één kind zou blijven maar oh wat kriebelde het na de bevalling, nu ben ik weer bij zinnen en het blijft gewoon bij één kind...ik hoor/lees het veel en hormonen zijn rare dingen dus ik zeg ja, kan heel goed door de hormonen komen...zou dus even wachten tot je over gaat tot actie ;)

3. Dromertje85

Dromertje85 Niet meer actief

Bij mij kwam het niet door de hormonen.
    Ik heb altijd een groot gezin willen hebben en ben ontzettend blij met mijn 3 meisjes.
    Ooit zou ik heel graag een 4e willen maar dan pas echt als de jongste (bijna 4 weken) naar de basisschool gaat.
    Duurt dus nog zeker 4 a 5 jaar en misschien vind ik het dan wel prima zo zoals het nu is maar als ik naar het nu kijk zou ik zeker nog heel graag een 4e kindje willen.
    Maar ja,ben er niet alleen in haha,mijn vriend moet er nu nog even niet aan denken hihi maar staat er wellicht wel voor open zei hij over 4 a 5 jaar.
    Wij zijn gek op kinderen en ik vind moeder zijn echt het mooiste wat er is.
    Dus bij mij had/heeft het niks met hormonen te maken maar gewoon de wens voor een groot gezin.
    Maar 4 is dan wel echt het maximum!!
    Maar hoe dan ook,mocht er geen 4e komen,ik ben al gezegend met 3 gezonde prachtige meisjes!!

4. medinalil

medinalil Bekend lid

Mar 25, 2013
    799
    1
    16
    mijn baby is nu 11 wk maar ook ik wilde na 3 wk (eerder moest ik er niet aandenken) weer een baby, in iedere geval zwanger zijn en weer die leuke kraamweken krijgen maar als ik me baby hoor huilen heb ik zo iets van, neeee toch maar over een paar jaar :D

5. Jo86

Jo86 Bekend lid

Apr 16, 2009
    658
    0
    0
    Niemand verder?

Share This Page