Afgelopen zaterdagochtend (dag 16 na 1 keer Pregnyl 5000) een testje gedaan van CB digital, gaf aan Zwanger 1 - 2. Maar zaterdagavond begon ik wat bloed te verliezen, heel licht. Zondag ook nog iets. Ik maakte me zorgen en ben vanmorgen, zodra de apotheek open was, nog een test gaan halen. Van Healthyfarm dit keer. Ik kreeg een tweede streepje, maar volgens de test moest dit na 3 minuten al af te lezen zijn, het duurde wel langer dan 3 minuten. Maar het was ook nog binnen de 10 minuten die de gebruiksaanwijzing aangeeft als maximum. Vandaag had ik wel iets meer bloedverlies. Maar het is echt alleen maar bloed, geen "stukjes weefsel" zoals bij een normale menstruatie. Ik loop onder behandeling bij gyn, dus heb vanmorgen wel afspraak gemaakt voor eerste echo, die is pas op 6 mei. Ik ben op dit moment heel erg onzeker. Ik voel me nog steeds wel zwanger. Moet ieder uur plassen, heb zere (.)(.) van hier tot ginder, weinig en veranderde eetlust en rommelende darmen. Deze test is van zaterdagochtend Deze is van vanochtend Hoeveel zorgen moet ik me nou maken om dat bloedverlies? Ik heb er geen hevige krampen bij of koorts.
ik zou a.s. vrijdag of zaterdag nog een clear blue doen ik vind clear blue wel de beste test om te doen
Lieverd ik snap niet dat ze tegen je zeggen dat je pas 6 mei terecht kunt. Ik wil niet stom doen ofzo. Het testje geeft zwanger aan duidelijk en je verliest bloed ik zou gewoon een afspraakje met de HA maken of een VK. Ik snap heus wel dat ze niks kunnen doen als het "dat" is wat ik echt niet hoop hoor maar ze kunnen toch wel de moeite doen om te kijken???
Idd! Al is het alleen maar om je gerust te stellen Ik had allerlei symptomen die verdwenen dus ik bellen Kon gelijk de volgende dag terecht !
Nou moet ze in spanning en onzekerheid tot 6 mei gaan wachten :s ik heb zoiets van je betaalt je suf aan verzekering elke maand mag je daar dan ook lekker gebruik van maken vooral als het notabene om een baby'tje gaat.. ik hoop dat TS gewoon belt en snel gerustgesteld kan worden. Begrijp haar onzekerheid echt goed.
Gewoon bellen TS voor je eigen gemoedsrust. Toch zou ik morgenvroeg met hetzelfde merk nog een testje doen.
Meid, met jouw achtergrond (zie in je onderschrift IUI staan) vind ik het niet meer dan normaal dat ze je even laten langskomen. Wat de rest dus zegt, maak een afspraak bij je HA of een VK, want die onzekerheid is helemaal niks! Ga op je strepen staan, hoor! Morgen nog maar eens testen en hoe dan ook even bij iemand langsgaan voor je eigen gemoedsrust. Veel succes!!
Belachelijk hoe ze met je omgaan! 6 mei is véél te ver weg! Je hebt bloedverlies en dat is altijd eng. Als ze je volgende week laten komen kunnen ze in ieder geval zien of er een intacte zwangerschap zit, dat kan al geruststellend zijn of duidelijkheid geven.. Ik leef met je mee, het is vreselijk onzeker als je bloed verliest