In weer een actieve poging om mijn kleintje te voelen voel ik de laatste paar dagen het volgende.. ik leg mijn handen op mijn onderbuik en ineens voel ik echt heel vreemd alsof mijn onderbuik uit zichzelf een beweging maakt.. alsof mijn onderbuik de hik heeft.. geen klein plopje of zo, maar echt alsof een gigantische goudvis in mijn buik zit die wegzwemt .. soms maar een keer, maar ook soms twee keer achter elkaar met een paar seconde er tussen.. volgens mij gaat mijn buik echt dan ook op en neer.. Mijn zus heeft het me zo ook uitgelegd (alsog mijn onderbuik de hik heeft) maar dat kun je toch niet zo duidelijk voelen of toch wel? Echt schopjes voel ik niet, wel tikjes.. het voelt niet als mijn darmen aan.. soms als ik zit voel ik het ook.. wie herkend dit? zo... ga weer lekker op de bank liggen, ben weer eens snotverkouden! mo
Nou ik denk toch dat je het beeb is! Ik omschreef het altijd als plopjes, toen ik haar de eerste paar keer voelde. Ik denk dat je beeb op de goede plek aan het rondzwemmen is om te laten weten dat ze er is! Geniet ervan!
Hmm, ik heb soms wel het idee wat jij beschrijft, maar dan heeeeel zachtjes. Alsof er inderdaad een vis in zit, die ergens heel diep van binnen zwemt. Omdat het nog zo ver weg voelt, weet ik niet goed of het gewoon mijn hartslag e.d. is wat een beetje zo voelt, of dat het echt de beeb is. Trouwens, volgens mij is het meeste wat nu buiten je eigen kracht om beweegt in je onderbuik wel de baby! Ik heb steeds bromvliegen er in zitten, dat is ook heeel grappig!
ja meiden, dat is jullie klein wondertje! misschien heeft je kleine zelf de hik, maar dat voel je denk ik nog niet zo heel duidelijk met 17-20 weken. denk dat het toch je beeb is die lekker aan het spartelen is in je buik. geniet ervan! het wordt nog veel erger ik heb er soms nu al genoeg van dat de kleine zo schopt