Ik heb een beetje de zenuwen voor morgen....morgen hebben we onze eerste echo om te kijken of er wat is en hoe ver je bent maar soms ben ik bang dat we alleen maar een leeg vruchtzakje te zien krijgt...... Wie weet hoe groot of klein de kans is dat er niets zit? zoals jullie zien ben ik wel 9,5 week morgen. groetjes geluk
Zenuwen zijn best te begrijpen hoor. Ik heb geen idee hoe groot of kleine de kans is dat er niets zit. Je moet niet van het ergste uitgaan. Heb je ooit een miskraam gehad?
nee nog nooit het is onze eerste en willen het erg graag. ach ik moet maar van het beste uitgaan. voel me nog steeds met vlagen misselijk geen raar bloedverlies gehad en kon goed mee doen met moeders voor moeders dus moet misschien meer vertrouwen hebben.....
Maak je niet al te druk. Ga er gewoon met een goed gevoel heen. Je geeft aan dat je je met vlagen misselijk voelt dat zit wel goed volgens mij
de kans is velen malen groter dat het goed zit allemaal dan dat het niet goed is. Ik denk dat bijna iedereen die eerste echo erg spannend vind, gelukkig krijgt bijna iedereen goed nieuws. Veel plezier en succes morgen
Heel veel succes (en plezier) morgen bij de eerste echo! Hoort er helemaal bij joh, die zenuwen, had ik ook enorm... Als je dan dat kleine frummeltje op het scherm ziet, valt er iets van je af en zweef je naar buiten! Laat je nog even weten hoe het was?
Kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent, hoort er allemaal bij... er kan ook zoveel misgaan maar daar moet je proberen niet aan te denken (zeg het wel zo makkelijk maar ben zelf ook een zenuwpees) Ik wil je even heeeeeel erg veel succes wensen voor morgen... Liefs Nelleke
Ik zal met jullie mee duimen, maar het is een grotere kans dat je het hartje ziet kloppen dan dat het niet goed zit .. niet teveel zorgen maken en veel succes met de echo.
ik was ook zo zenuwachtig voor de eerste echo en had hem pas met bijna 12 weken..maar de kick is des te groter als je dat hartje ziet. echt geweldig! succes!
Ja Marieke idd ik zag het hartje bij deze zwangerschap zelfs eerder dan die mevrouw en mijn man haha was er zo naar aan het zoeken .. was ook zenuwachtig maar toen ik het eenmaal zag kloppen begon ik te lachen.
haha, ik had dat precies zo. zodra ze het apparaat aanzette zag ik het hartje al nog voor ze iets had gezegd. heb het zelf aangewezen, zo blij was ik ik was ook heel bang dat er niets in mijn buik zou zitten, dat de posi test en het overtijd zijn ergens anders door zouden komen
Dat kan ik me ook heel goed voorstellen je maakt je toch zorgen en bent pas echt blij als je het hartje hebt gezien (ik iig)
Pfff, ik heb morgen mijn eerste echo en ik ben ook zooo nerveus. Niet normaal. Ik haal me ook van alles in mijn hoofd... Maar ik denk dat iedere zwangere vrouw dat wel in meer of mindere mate heeft.
JOEPIE! De 2e echo was weer helemaal goed! YESSS! Kleine ukkie ziet er al gelijk heel anders uit! Nu echt een hoofdje, lichaampje, korte armpjes en beentjes Vorige echo was het nog een vlekje met een kloppend hartje.. Mijn dag kan niet meer stuk! Ben benieuwd naar jullie echo's! Vanavond he?
wij waren ook bang met de eerste echo.. zo bang om gewoon 'niks 'te zien.. ik heb toen ook aan de vk gevraagd hoe groot die kans is.. een percentage heeft ze nie genoemd maarze zei wel dat het redelijk vaak voorkomt dat je niet zwanger bent terwijl de test zegt van wel.. en als er geen bloed is, hoef je je ook geen zorgen te maken