zenuwen.....

Discussion in 'Zwangerschap' started by geluk2009, Apr 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. geluk2009

geluk2009 Actief lid

Jan 24, 2009
    157
    0
    0
    Ik heb een beetje de zenuwen voor morgen....morgen hebben we onze eerste echo om te kijken of er wat is en hoe ver je bent maar soms ben ik bang dat we alleen maar een leeg vruchtzakje te zien krijgt......

Wie weet hoe groot of klein de kans is dat er niets zit?
    zoals jullie zien ben ik wel 9,5 week morgen.

groetjes geluk

2. esmeralda84

Mar 30, 2009
    60
    0
    0
    Zenuwen zijn best te begrijpen hoor. Ik heb geen idee hoe groot of kleine de kans is dat er niets zit. Je moet niet van het ergste uitgaan.
    Heb je ooit een miskraam gehad?

3. geluk2009

geluk2009 Actief lid

Jan 24, 2009
    157
    0
    0
    nee nog nooit het is onze eerste en willen het erg graag. ach ik moet maar van het beste uitgaan.
    voel me nog steeds met vlagen misselijk geen raar bloedverlies gehad en kon goed mee doen met moeders voor moeders dus moet misschien meer vertrouwen hebben.....

4. esmeralda84

Mar 30, 2009
    60
    0
    0
    Maak je niet al te druk.
    Ga er gewoon met een goed gevoel heen. Je geeft aan dat je je met vlagen misselijk voelt dat zit wel goed volgens mij

5. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    de kans is velen malen groter dat het goed zit allemaal dan dat het niet goed is. Ik denk dat bijna iedereen die eerste echo erg spannend vind, gelukkig krijgt bijna iedereen goed nieuws. Veel plezier en succes morgen

6. geluk2009

geluk2009 Actief lid

Jan 24, 2009
    157
    0
    0
    dank jullie wel! hoop dat we allebei een beetje goed slapen vanacht van de zenuwen hihi

7. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Heel veel succes (en plezier) morgen bij de eerste echo! Hoort er helemaal bij joh, die zenuwen, had ik ook enorm... Als je dan dat kleine frummeltje op het scherm ziet, valt er iets van je af en zweef je naar buiten!

Laat je nog even weten hoe het was?

8. Kanellie

Kanellie Actief lid

Jun 30, 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent, hoort er allemaal bij... er kan ook zoveel misgaan maar daar moet je proberen niet aan te denken (zeg het wel zo makkelijk maar ben zelf ook een zenuwpees) Ik wil je even heeeeeel erg veel succes wensen voor morgen...

Liefs Nelleke

9. sesti

sesti Actief lid

Feb 20, 2009
    141
    0
    0
    Ik heb zo mijn 2e echo ( 8 weken ) en ben zooooo bang.....
    Duimen jullie voor me mee hihi

10. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik zal met jullie mee duimen, maar het is een grotere kans dat je het hartje ziet kloppen dan dat het niet goed zit .. niet teveel zorgen maken en veel succes met de echo.

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik was ook zo zenuwachtig voor de eerste echo en had hem pas met bijna 12 weken..maar de kick is des te groter als je dat hartje ziet. echt geweldig!

succes!

12. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ja Marieke idd ik zag het hartje bij deze zwangerschap zelfs eerder dan die mevrouw en mijn man haha was er zo naar aan het zoeken .. was ook zenuwachtig maar toen ik het eenmaal zag kloppen begon ik te lachen.

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

haha, ik had dat precies zo. zodra ze het apparaat aanzette zag ik het hartje al nog voor ze iets had gezegd. heb het zelf aangewezen, zo blij was ik ;)

ik was ook heel bang dat er niets in mijn buik zou zitten, dat de posi test en het overtijd zijn ergens anders door zouden komen :)

14. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Dat kan ik me ook heel goed voorstellen je maakt je toch zorgen en bent pas echt blij als je het hartje hebt gezien (ik iig)

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Pfff, ik heb morgen mijn eerste echo en ik ben ook zooo nerveus. Niet normaal. Ik haal me ook van alles in mijn hoofd...
    Maar ik denk dat iedere zwangere vrouw dat wel in meer of mindere mate heeft.

16. sesti

sesti Actief lid

Feb 20, 2009
    141
    0
    0
    JOEPIE!

De 2e echo was weer helemaal goed! YESSS!
    Kleine ukkie ziet er al gelijk heel anders uit!
    Nu echt een hoofdje, lichaampje, korte armpjes en beentjes :):)
    Vorige echo was het nog een vlekje met een kloppend hartje..
    Mijn dag kan niet meer stuk!

Ben benieuwd naar jullie echo's!
    Vanavond he?

17. caroline16

caroline16 Niet meer actief

wij waren ook bang met de eerste echo.. zo bang om gewoon 'niks 'te zien..

ik heb toen ook aan de vk gevraagd hoe groot die kans is.. een percentage heeft ze nie genoemd maarze zei wel dat het redelijk vaak voorkomt dat je niet zwanger bent terwijl de test zegt van wel..

en als er geen bloed is, hoef je je ook geen zorgen te maken ;)

18. Only me

Only me Niet meer actief

En, hebben jullie een leuke echo gehad?

19. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ja ik had het ook .. het blijft altijd spannend .. maar het zal wel goed zitten hoor :D

20. sesti

sesti Actief lid

Feb 20, 2009
    141
    0
    0
    JAAAA! :):) :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Share This Page