Met de 20-weken echo zeiden ze dat het een jongen is, maar ik blijf denken dat het misschien toch een meisje is...zeker nu ik de kleertjes van mijn dochter ga verkopen. Dadelijk is het toch een meisje en heb ik geen kleertjes. Ik heb in week 21 wel een pretecho, dus ik ben benieuwd wat ze dan zeggen, als ze dan weer zeggen dat het een jongen is, geloof ik het wel (denk ik!). Het is zo spannend allemaal... Dit moest ik even kwijt....
Tja wat je op een echo ziet bij een jongetje laat meestal weinig ruimte over voor twijfel... Maar volgens mij is er altijd een piepklein kansje dat het toch het andere geslacht wordt.
Wij kregen bij de 20 wk echo ook te horen dat het een jongetje word en ze liet iets zien waardoor het wel overduidelijk ging om een klein kereltje in me buik . Er is natuurlijk altijd een heeeele piepkleine kans dat het toch verkeerd gezien of voorspeld kan zijn, maar hier ga ik niet vanuit en heb dan ook alleen maar jongens kleren aangeschaft Wij hebben iets gezien wat toch echt bij een jongetje hoort en gaan er maar vanuit dat we goed geinformeerd zijn (wat haast wel zo zal zijn) Veel plezier alvast tijdens je pretecho, lijkt me echt iets leuks!! En dan maar hopen dat t idd om een jongetje gaat dan en dat het bevestigd kan worden ahaha
Wij kregen bij de 20 wk echo ook te horen dat het een jongetje word en ze liet iets zien waardoor het wel overduidelijk ging om een klein kereltje in me buik . Er is natuurlijk altijd een heeeele piepkleine kans dat het toch verkeerd gezien of voorspeld kan zijn, maar hier ga ik niet vanuit en heb dan ook alleen maar jongens kleren aangeschaft Wij hebben iets gezien wat toch echt bij een jongetje hoort en gaan er maar vanuit dat we goed geinformeerd zijn (wat haast wel zo zal zijn) Veel plezier alvast tijdens je pretecho, lijkt me echt iets leuks!! En dan maar hopen dat t idd om een jongetje gaat dan en dat het bevestigd kan worden ahaha
bij mijn eerste zoontje heb ik vanaf dag 1 het gevoel gehad een zoon te krijgen. dit gevoel bleef en met 20 weken werd het bevestigd nu inmiddels 6 weken zwanger van ons tweede en ik heb nu het gevoel dat het een meisje wordt, maar al zouden ze dit met 20 weken bevestigen, de kleertjes van onze oudste gaan pas weg als het tweede is geboren hoor !
grappig ik heb ook sinds dag een het gevoel dat het een meisje zou zijn en dat is nu voor 80-90% bevestigd. Leuk te lezen dat er meer dames zijn met een sterk voorgevoel
Ach ik had bij mijn eerste ook een heel sterk voorgevoel dat het een meisje zou zijn... Twas toch echt een jongen! Bij mijn tweede vertrouwde ik dus niet meer zo op mijn gevoel...
toen ik van mijn 2e zwanger was wist ik bijna zeker dat het een meid werd,alleen zei de echo dat het een jongen zou worden en toch liet mijn gevoel mij niet los dat het een meid was,dus ben ik toen ook voor een pretecho gegaan en jawel hoor mijn gevoel had gelijk het werd toch een meisje haar schaamlipjes waren nogal opgezwollen waardoor je dus ook kon denken dat het de balletjes van een jongetje waren geweest zo zie je maar dat ze niet altijd gelijk krijgen
Bij mij hebben ze het goed gehad de laatste zwangerschap en ikzelf zag het ook heel duidelijk op de 20 weken echo dus ik weet gewoon zeker wat het word anders wacht je met die kleertjes wegdoen tot je de pretecho hebt gehad ?
Mij vertelden ze ook tijdens de 20 weken echo dat we voor 90 procent zeker een meisje zouden krijgen, maar ik was er ook nog steeds niet gerust op. Totdat we de pretecho hebben gedaan met 24 weken, toen was het wel degelijk een meisje. Daarna heerlijk roze geshopt