@evenstar. heb geprobeerd met me telefoon foto te maken maar die is te onduidelijk omdat ie niet scherp stelt. onze digi cam is ook kappot!~ mijn vriend is nu om boodschappies met onze kleine meid die weet het nog niet ! als die het goed kan zien dan zal het wel zo zijn! misschien was die digitale dan "niet zwanger"omdat het streepje waarschijnlijk niet duidelijk genoeg is overmorgen weer een dag xxx
Ik voel me SUPER! heb wel last van me borsten dat is al 1 ding waardoor ik bijna zeker weet dat ik zwanger ben aangezien me tepels groter zijn geworden me vriend zei het vammidag meteen. En vlagen misselijkheid die komen en gaan. soms 1x op een dag soms 3x over 3 dagen weer een test. maar mijn gevoel zegt dat het raak is!
Als het niet de eerste keer is dat je zwanger bent, dan kan het natuurlijk herkennen En met dat scherpstellen, herkenbaar! Ik heb af en toe op mijn hoofd moeten staan om mijn testen goed op de foto te krijgen, maar het is gelukt haha. Gewoon morgen nog een keertje. Als je dingen zo goed herkent, goede kans