Zenuwen !!

Discussion in 'Zwanger worden' started by knuffelbeertjuh, Jun 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knuffelbeertjuh

Mar 3, 2009
    60
    9
    8
    Female
    Ik had een vraag, denk alleen niet dat er gereageert wordt, iedereen zit namelijk in de zon:p ze hebben groot gelijk ga zometeen ook doen. En ben dan vanavond weer terug dus hoop dat reacties te hebben:)

Ik heb 18 mei het spiraal laten verwijderen omdat ik gewoon 1 maand door ongesteld was en dat was niet egt fijn kan ik je vertellen:( Daarna is het bloeden wel gestopt. Eruit laten halen en kreeg van de dokter de pil mee. Niet verstandig(wist al dat ik hem ging vergeten) Dus een paar x onveilig seks gehad, nu sinds een week zijn mijn borsten gewoon groter geworden zit nu op 85D en had C. Mijn buik wordt weer dikker, heb zon vol gevoel, ben erg moe en kan(heb ik gemerkt) op mijn werk niet meer langs staat want dan krijg ik last van me maag. Werk namelijk bij de big boss achter de kassa en soms moet je dan ff staan. Tis een heel verhaal geworden maar heb uiteindelijk wel 2 testen gedaan en die geven negatief. Morgen ochtends ga ik de huis arts bellen want ik maak me beetje zorgen:( Sorry tis een heel verhaal geworden maar maak me erg veel zorgen. Heeft er hier nog iemand dit meegemaakt en stuurt de huisarts je door ofso? Dank je wel voor jullie opmerkingen. Lees ze vanavond;)

XX

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Wanneer is je pil strip op en wanneer moet je ongesteld worden?

Lijkt mij vrij onwaarschijnlijk dat als je testen negatief zeggen dat je zwanger bent, ondanks alle 'kwaaltjes' die je opnoemt. Die zouden ook van wat anders kunnen komen.

3. knuffelbeertjuh

Mar 3, 2009
    60
    9
    8
    Female
    Ik moest de 20ste ongesteld worden en dat is niet gebeurt, heb net de huisarts gebelt en die zegt dat het kan dat ik het tevroeg gedaan heb dus ik mag om 09.40 ff langskomen;) dan hoor ik meer.

4. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    1,799
    8
    38
    Fijn dat je bij de huisarts terecht kunt! Laat je ons even weten hoe het gegaan is?

5. knuffelbeertjuh

Mar 3, 2009
    60
    9
    8
    Female
    Ik ben zwanger:D
    Heb waarschijnlijk die 2 testen te vroeg gedaan, aangezien ik 20juni ongesteld moest worden en ik de testen er al voor gedaan hebt.

6. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

Feb 11, 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd meid, geniet ervan!

7. knuffelbeertjuh

Mar 3, 2009
    60
    9
    8
    Female
    Dankje wel:) Jij ook he:)

8. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    1,799
    8
    38
    Wat leuk!! Gefeliciteerd!!!

9. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    gefeliciteerd!!
    mijn stiefmoeder was zwanger geraakt door het spiraal heen... heeft ook bijna een maand lang een bloeding gehad, toen is het spiraal verwijderd en bleek ze zwanger te zijn!
    maar als ik dit zo lees ben jij echt door het vergeten van je pil zwanger geworden, anders had de test waarschijnlijk toch posi aan moeten geven!
    maar in ieder geval gefeliciteerd!!

10. knuffelbeertjuh

Mar 3, 2009
    60
    9
    8
    Female
    Dank je wel:D De dokter zei al tegen me dat als ik een paar dagen zou wachten hij waarschijnlijk wel positief zou zijn !

Share This Page