wie gebruikt er ook metformine en of clomid ?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by roompje, Jan 29, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. roompje

roompje Lid

Jan 28, 2007
    47
    0
    0
    geen
    amsterdam
    hallo graag zou ik willen weten of er meerderen zijn die metformine en of clomid gebruiken zou graag willen weten wat het resultaat is ik ben zelf 27 jr en heb pco met alle symptonen die er bij horen behalve insuline resistent na dat ik 14mnd clomid en pregnyl gebruikte wel eisprongen maar geen zwangerschap nu gebruik ik deze maand geen pregnyl meer ik ben nu begonnen met clomid en metformine wie heeft hier ervaring mee ? alvast bedankt gr romy

2. Nancy

Nancy Bekend lid

Oct 21, 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Ik heb hier zelf geen ervaring mee helaas.
    Wil je toch heel veel succes wensen.
    Groetjes Nancy

3. roompje

roompje Lid

Jan 28, 2007
    47
    0
    0
    geen
    amsterdam
    maakt niet uit nancy bedankt voor je bericht gr romy

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    metformine ken ik niet, maar clomid wel.. kijk voor de clomid gebruikers even in de topic eerste ronde clomid

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

6. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    metformine is toch voor diabetes?

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

heej moon..jah klopt, maar er schijnt een bepaalde stof in te zitten in dat medicijn, helpt ook voor pcos... ik ga ff googlen met de exacte info

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Metformine is een middel dat al wordt gebruikt bij de behandeling van suikerziekte (diabetes mellitus
    type II). Recent is duidelijk geworden dat sommige vrouwen met PCOS de suikerstofwisseling alleen
    kunnen regelen door veel insuline aan te maken. De hoge insuline-waarden leiden mogelijk tot een
    verhoogde aanmaak van testosteron en verstoren daardoor de eisprong. Metformine verlaagt de