Uiteraard viel het allemaal reuze mee... Hij vond mijn tempkaartjes er keurig uitzien en ook mijn cyclus was aardig regelmatig vond ie... Mede door dat en het feit dat ik al een zoon heb, wilde hij eerst dat hubbie zijn zwemmertjes laat checken. Dus ik heb een brief mee gekregen. Toen hubbie later belde om te vragen hoe het gegaan was, vond ie het een prima idee. Dan doen we tenminste gericht iets om te ontdekken hoe of wat....zei-ie. De dokter zei wel dat door mijn leeftijd er wel wat minder opties zijn in de MMM dan voor vrouwen die jonger zijn... Bijvoorbeeld het feit dat (mocht het ooit nodig zijn) we waarschijnlijk minder pogingen krijgen dan een jongere vrouw... Laten we maar hopen dan dat de zwemmers niet al te slecht zijn...
Nou Sandra, spannend! Ja, wat je leeftijd betreft...het heeft inderdaad beperkingen maar er leiden meer wegen naar Rome he Ik duim voor goede zwemmers en dan misschien een IUI'tje ofzo? Misschien ga je wel hartstikke zwanger 2007 uit...of al met beeb zelfs Elmo
Lieve Elmo...laten we het hopen! Maar ik wil met alle liefde wachten en jullie voor laten gaan hoor...Of nog beter....we gaan gewoon allemaal tegelijk!
hoi meid wat goed dat er nu verder gekeken word hopelijk zijn de zwemmers goed en idd net wat elmo zegt ga je 2007 zwanger uit ik hoop het voor jullie
He meis, Fijn dat het is meegevallen en je ventje zo positief meedenkt! Ik duim voor een goede uitslag en een zwangerschap op korte termijn! Wanneer gaat je ventje aan de slag? Kus
Het schijnt dat het alleen op dinsdag kan, maar ik moet morgen even bellen voor een afspraak. Als het goed is kan hij het gewoon thuis doen,...en dan als een gek naar het ziekenhuis.... En maar zorgen dat het warm blijft onderweg.....
Je kan ook daar produceren....hij dan he Dan heb je ook geen stress wat tijd betreft! Nogmaals succes!
Ja klopt...maar de huisarts wist niet zeker of er daar een kamertje was enzo...kan natuurlijk ook op het toilet.... Afijn..we zien wel....
Maar dan is de druk misschien wat hoger? Tenminste dat kan ik me voorstellen.. Maarrrr Sandra, ik wil je onwijs veel succes en sterkte wensen en hoop dat jullie niet lang in de medische molen te hoeven ronddwalen! Good luck! liefs
Wat fijn dat het is meegevallen Sandra......... Ik hoop dat de uitslag goed zal zijn en je gewoon snel zwanger bent. Enne over dat produceren....Hier heeft vriendlief het op de wc van het ziekenhuis gedaan 2 minuten later was het op het lab... Wat betreft dat potje.....Kreeg je die niet mee van de huisarts?
Ik wilde net zeggen: zijn die huisartsen zo geleerd...denken ze niet aan een potje! Zou er gewoon 1 ophalen daar Anders de jampotjes maar omspoelen he! Kan ie ook niet knoeien
Zie het al helemaal voor me......Wie weet wel een tip voor het ziekenhuis om voortaan jampotten te gebruiken.....
Tja, je weet het soms niet he... Dingen die voor "ons" zo vanzelfsprekend zijn...hoeven dat voor anderen niet te zijn. Urine mag je immers wel in een jampotje brengen
Hhaahaha...ja dat was duidelijk hoor...hihihih... Ik had het wel gevraagd, maar hij deed een beetje vaag enzo... Ik vraag het wel aan het lab. Ik haalde voorheen ook wel eens potjes bij de apotheek, voor urine enzo? Zo'n potje kan toch? Hoewel,....dokkie mompelde iets over...dat-ie van glas moest zijn?