zenuwen!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door wachtend, 9 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtend

wachtend Niet meer actief

Hihi het is wel waar ik moet gewoon afwachten alleen stond ik nou niet echt vooraan in de rij toen geduld werd uitgedeeld ;)

2. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    vandaag uitslagen gekregen. Hormonen en alles was goed. Dus daar lag het niet aan. mn man zn sperma was ook goed.
    Ik heb dus gewoon ineens een onregelmatig cyclus waarbij eht dus erg moeilijk is om te weten wanneer mn eisprong is... :S

Ik had van het weekend het idee dat er een eeisprong was dus geklust natuurlijk :)

Dit ook verteld tegen de gyn. Deze zei dat ik dan 2 a 3 weken moest wachten en als er geen ongi kwam moest ik testen. Als de uitslag nega is moet ik hen bellen en krijg ik een echo. Is daar niks op te zien krijg ik spul om een bloeding op te wekken en kan ik aan de chlomid beginnen....

@wachtend: ja ik ken dat, jezelf gek maken... doe het ook vaak :S maar helaas heeft het weinig nut!
    Wanneer is jou mannetje geboren?! Hier eentje uit februari 2012 :)

3. wachtend

wachtend Niet meer actief

Melovekane ohh spannende periode dus!! Ik hoop zo dat je een ei hebt gehad en dat er een mooi wondertje groeit!!!

@ hier dag 26 en nog steeds niets nada noppes, wel wat buikkrampjes en gevoelige borsten maar dat kan op alles duiden zeg maar.
    Vanmorgen een test gedaan en van al mijn testen in de afgelopen 4 jaar bleek juist DEZE niet goed te werken. Geen controlestreep NIETS!! Was even goed pissig vanmorgen ;)
    Mijn zoontje is van november 2012 (echt een dondersteen eerste klas)

4. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    @Wachtend: en??? al weer een keertje getest?!

Ik moet nu dus idd wachten tot volgende ongi en dan kan ik die chlomid gaan slikken. Afgelopen dagen wel last van krampjes gehad enzo.. zo vervelend hoe je jezelf gek kunt maken met vanalles

Deel Deze Pagina