Hallo meiden. Morgen om 10.35 uur heb ik me eerste afspraak bij de gynaecoloog! Ik ben dan 6 a 7 weken in verwachting dit omdat ik diverse medicijnen slik en een maagverkleining heb dus wel wat risico heb. Weten jullie of je dan gelijk een echo krijgt? Ik ben zo benieuwd hihi. Liefs laura
Ik zit ook bij de gyn, vanaf 12 weken, ivm hoge BMI en verwijdering maagband in februari door ernstige complicaties. Hier wordt het apart gedaan. Dus de controles bij de gynaecoloog ("Hoe voel je je?") en de echo's door de verloskundige van het ziekenhuis. Maar de gynaecoloog doet wel elke keer even een korte controle van de baby, even naar het hartje kijken enzo. Duurt echt ongeveer 1 of 2 minuten, maar dan kan ik toch weer een beetje spieken
Ik weet pas sinds een week dat ik zwanger ben ik was al 9 dagen overtijd. We zitten allebei dus in hetzelfde schuitje hihi. Ik hoop dat ik morgen een echo krijg dat ik zeker weet dat het goed zit. Ik moest van me chirurg en huisarts gelijk naar een gynaecoloog en niet naar een verloskundige
Spannend dan! Ik denk dat je dan zeker wel een echo zult krijgen. Zo kunnen ze bepalen of het allemaal op de juiste plaats zit. Bij de vk kreeg ik bij de eerste afspraak ook meteen een echo, om te bepalen hoe lang ik zwanger was. Dit zal -zeker bij de gyn- niet anders zijn. Geniet ervan! En gefeliciteerd met je zwangerschap
Hier wel. Ben ook onder controle van de gynaecoloog en krijg nog elke keer een echo. In het begin langere echo's tegenwoordig even snel een korte.