zenuwen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Maidin, Jan 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Hallo allemaal,

Ik heb het vermoeden dat ik zwanger ben. Ik heb tot nu toe 6 van de 10 symptomen die worden aangegeven. Ik ga morgen testen. Ik kan niet wachten. :oops:

Ik heb last van krampjes en ongipijntjes, maar het lijkt anders dan anders. Dit schijnt er bij te horen? Het maakt me wel onzeker of het zo is of niet. Hoe weet ik nou of dit echte ongipijntjes zijn of niet. :(:

Jedid-Jah

2. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

Jan 25, 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    Ja meid, dat heb ik ook gehad, ongi-krampen, met een paar druppels bloedverlies, maar het zette niet door.
    Kan er idd bij horen, hebben er meer last van, of gehad.

Suc6 met testen! :)

3. Niet meer actief

Oeeeh spannend!
    Hopelijk ben je zwanger.
    Ik had (en heb nog steeds) last van ongiekrampjes maar dan idd ook anders ja.
    En ben wel zwanger!
    Dus hopelijk is het bij jou ook heel erg goed nieuws!

4. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Nou vanmorgen hebben we voor het eerst getest. Eerste ronde en een negative test. Het gekke is dat ik me goed voel. 20 keer minder ongipijn heb dan normaal en pijnlijke borsten heb en nog meer van die vage kwaaltjes. :)

Ik ben niet zeker van mijn cyclus en ben dus ook niet zeker van het idee wanneer ik nu kan testen. Het gevolg: als ik zaterdag nog niet ongi ben ga ik weer testen. ;)

Ik merk het wel en houd het hier op de hoogte.

Jedid-Jah

5. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

Jan 25, 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    Ooh jammer meid, misschien laat de test je zaterdag wat beters zien ;)

Liefs, Charissa

6. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Helaas helaas... Het is niet zo :( . Ik ben vanmiddag ongesteld geworden. Het is jammer, maar het was ook onze eerste ronde. Op naar de tweede ronde en dan maar hopen en bidden en vooral ... :)

Misschien is het wel volgende maand.

Jedid-Jah

ps: ik ben nog wel misselijk en heb pijnlijke borsten, maar waar dat dan vandaag komt?

Share This Page