Ik kijk echt elke dag youtube filmpjes en vraag me af of jullie nog leuke filmjes weten. Hier een kat die de stofzuigt Cleaning Cat uses iRobot Roomba 560 Robotic Vacuum Cleaner. HelensPets.com - YouTube Dus kom maar op met de filmpjes
Haha die is echt leuk! Deze vind ik altijd echt geweldig.. Zoeken op Simon's Cat Simon's Cat 'Cat Man Do' - YouTube
Owh ja dat klopt ja LadyXochi.. Vandaar dat deze link bovenaan stond ghehe, die had ik laatst nog gezien Ben ze nu allemaal weer aan het kijken.. Lig helemaal dubbel
Drunk Kitty (sedated after visit to the vet) - YouTube Deze vond ik ook wel grappig, al is het zielig dat het net na de DA was geweest.
die domme kat blijft ook gewoon zitten! deze vind ik heel erg leuk! je blijft glimlachen! Top 10 Funny Baby Videos! - YouTube
Deze blijft grappig, heeft alleen een verkeerde titel. Helpdesk Ziggo Beetgenomen Container Voor Ingang Yoep ie !!! - YouTube
Haha die katten zie ik vaak zo, aangezien ik dierenartsassistente ben Maar da's soms erg grappig.. Die baby's vind ik ook hilarisch Die van de container kan ik me nog wel herinneren, blijft leuk! Geweldig topic dit!
En hier zat ik eigenlijk te zoeken. Speciaal voor de zwangere dames. Giup cho chi em co bo nguc to - YouTube