Blunders

Discussie in 'De lounge' gestart door Boommm, 9 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik heb net m'n portemonnee op het dak van de auto laten liggen. Werd gebeld dat een meneer hem van de auto af zag vliegen, is gestopt en hem heeft meegenomen. Super lief natuurlijk, zo even een flesje wijn kopen en m'n portemonnee weer ophalen. Maar jeetje wat voel ik mij dom.

Wat zijn jullie recente of oude blunders?

2. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Niet een blunder maar wel een actie voor mij!
    En natuurlijk net op een avond dat ik pas om half 1 klaar was op het werk!

Gevalletje.... dit kan ook alleen maar mij overkomen.... het slot van de auto vast gevroren... kan wel open maar niet meer dicht 😩
    Met 1 hand de deur dicht houden en zo naar huis rijden... tja en dan?! Ik heb hem maar met de deur tegen de lantarenpaal geparkeerd 😂

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw

Hoe ben je eruit gekomen dan?!:p

4. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Oja.. Dat heb ik een keer met mij IPhone gehad.

Ik ben een beetje een warhoofd soms. Dat levert ook vaak dit soort dingen op. Het gebeurt altijd als ik druk ben en 1000000 dingen tegelijk aan het doen ben.

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ik was een keer boven aan het stofzuigen toen ik ineens ene heel raar blazend geluid vanachter de radiator hoorde... dacht dat ik er met de stofzuiger tegenaan was gekomen en dat hij kapot was gegaan en er allemaal lucht uit liep (zo klonk het tenminste)

Had mijn man al gebeld en het geluid laten horen, hij vond het ook maar raar en stond op het punt om de loodgieter te bellen toen ik ineens zag wat het geluid veroorzaakte....

De föhn was er achter gevallen, precies op het knopje en die lag daar dus te blazen :)

Je snapt dat mijn man mij daar nog regelmatig mee plaagt....

6. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    ik ben laatst met de auto van mijn schoonouders een weg in gereden die opengebroken was, had totaal het bordje gemist (die stond ook slecht geplaatst) reed ik daar tussen al het gruis en opspattend teer:)
    was ook nog eens 1 richting, en de andere richting was net volledig in de teer gelegd dus daar kon ik niet langs. ben maar heel voorzichtig langs al het bouwverkeer doorgereden, gelukkig kon ik er door

7. jupke

jupke Niet meer actief

Ik heb een keer een bekertje ongeklopte slagroom op de auto laten staan.
    Alles zat onder.

Moest uiteindelijk 3x door de wasstraat voordat die plakzooi er af was

8. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    ohhh heb je het nog van de auto kunnen krijgen? 😱

9. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.234
    1.891
    113
    Vrouw
    Halve verjaardag van mn zoontje met een wasknijper aan mn vest gelopen...

En een tijdje terug was het juffendag op de psz. 3 juffen, dus 3 knutsels. Na de 2e had zoonlief er geen zin meer in.
    Dus dacht: dan zet ik zelf wel wat verfstrepen neer, anders is het zo kaal.
    Had hij het tegen de juf gezegt! :$ Heb er een mooi verhaal van geprobeerd te maken, maar mn rode hoofd werkte niet mee.

En tijdens de laatste weken zwangerschap, tijdens een boswandeling moest ik onwijs nodig plassen. Even snel achter een boompje... maar zoonlief vond het leuk om dat overal te vertellen...... fijn.

10. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Vorig weekend waren mijn vriend en ik samen weggeweest. Er was voor de 1e keer een oppas thuis. Op de terug weg zagen we ergens brand. Grote oranje gloed en vlammen zagen we vanaf de snelweg. "Hoelang hebben we nog tot de oppas gaat? Vroeg mijn vriend. "3 kwartier" zei ik. "Kom we gaan die brand zoeken!" Zei mijn vriend. In het donker, ik was hartstikke moe, met regenachtig weer ik die brand zoeken. Ik reed in the middle of nowhere op allemaal afgelegen weggetjes. We hadden tussendoor nog gekeken op 112 melding drenthe maar we zagen niks over een brand staan. Hadden we eindelijk na lang zoeken die brand gevonden, was het een pijp met enorme vlam van zo'n gaswinning bedrijf oid:)

11. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Over de bijrijders stoel heen.... waar ook nog een kinderstoel stond 😂

12. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Vanochtend per ongeluk de stekker van het tosti apparaat in het stopcontact gestoken ipv die van de waterkoker. Er lag een heel brood in de verpakking op, plastic weg gesmolten en brood helemaal bruin. Oeps

13. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hahaha😂😂

14. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Kennen jullie dat? Je kind naar school brengen, praatje maken met andere moeders, vervolgens naar de auto teruglopen, er in gaan zitten, naar buiten kijken, nog even vriendelijk lachen en zwaaien naar degenen met wie je net nog stond te kletsen, je afvragen waarom ze zo vreemd naar je kijken, dan het gevoel krijgen dat er iets niet helemaal klopt en precìes op dat moment erachter komen dat je niet zit waar je hoort te zitten, nl achter het stuur maar jezelf terugvinden op de achterbank. Schaamde me kapot.

15. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik moest dringend naar het ziekenhuis. 5 minuten van ons vandaan maar er zijn werken. Ik bleef maar verkeerd rijden, was ook donker dus misschien miste ik net dat ene bordje ofzo. Heb bijna de hele stad gezien.
    Pas na een dik halfuur vloeken dacht ik eraan dat ik google maps heb op mn gsm. Toen was ik er binnen 2 minuten. :)

16. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Whahahahah :D:D:D:D Nee, ken ik niet. Vertel eens hahahaha.
    Ik zie het al voor me, ik ga nu al stuk, laat staan als ik jou daar zag zitten. I love it

17. Colour

Colour Bekend lid

5 feb 2013
    644
    173
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL

Whaha, ik ken het ook niet :) maar ik zie het al helemaal voor me :D

18. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.234
    1.891
    113
    Vrouw
    Hahaha....nee!
    Wel met de sleutel op afstand de verkeerde auto van het slot willen halen. En maar vloeken dat de batterijen van mn knippertje alweer op zijn.

19. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ja..en dan komt vrij snel het besef dat je ècht uit moet stappen als je wilt dat de auto in beweging komt:( ook al vond ik het idee om in een zelfgegraafde gat te verdwijnen op dat moment aantrekkelijker.

20. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Hahahahahaha you made my day 😂😂😂 zie je al helemaal zitten zwaaien.

Die mensen zullen gedacht hebben dat je normaal een chauffeur hebt, was automatisme :p

Deel Deze Pagina