Verzakking?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door SoProud, 15 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SoProud

SoProud Lid

4 jan 2014
    26
    1
    1
    NULL
    NULL
    Ik ben 2 jaar geleden bevallen (had bekkeninstabiliteit) van ons 1e kind en we willen graag weer zwanger worden. Omdat ik hoor dat aan je baarmoedermond kunt voelen of je mogelijk vruchtbaar bent heb ik eens gevoeld waar mijn baarmoedermond zit. Zodra ik twee cm met mijn vinger naar binnen ga voel ik al een onregelmatig iets. Als ik dieper mijn vagina in ga voel ik geen baarmoedermond volgens mij. Ik heb met een spiegeltje gekeken en zie in mijn vagina twee stukjes/flapjes, lijkt een beetje op 'wild vlees' (sorry voor de omschrijving). Kan dit mijn baarmoedermond zijn die verzakt is?

Kan een man bij een verzakte baarmoedermond toch gewoon helemaal naar binnen komen (dus die flapjes vlees voorbij)? Is dat gevaarlijk als je net zwanger bent of rond je innesteling zit?

Ik heb verder geen klachten en gemeenschap is dus ook geen probleem. Maak me nu best een beetje ongerust.

Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben. Zie het niet echt zitten om hiervoor naar de huisarts te gaan :)

2. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Ik heb dat ook.. Volgens mij had ik dat al voor mijn bevalling dus ik denk niet dat het een verzakking is.. Of misschien hebben we het wel over wat anders.. Ik zou het toch gewoon eens aan je huisarts vragen, die zien elke dag 36 dozen ;)

Deel Deze Pagina