zenuwslopend... En vol spanning!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nienke87, 22 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Afgelopen weekend heb ik voor het eerst positief getest. Vandaag ben ik 4+5 weken zwanger. In het weekend was mn test al knal positief, en gaf ook de CB digitale test met wekenindiciator al 2-3 weken aan. (was toen net 4+1)

Ik heb al een ruime week een drukkend gevoel in mn onderbuik, alsof ik ongesteld moet worden zeg maar. En soms trekt dit behoorlijk naar links. (heel af en toe naar rechts, maar meer naar links) Daarnaast ook lage rugpijn.

Nu heb ik alleen aan de linkerkant nog een eierstok en eileider zitten. Rechts zijn deze in het verleden verwijderd door een endometriose cyste. Heb afgelopen zomer wel een HSG gehad, en deze was prima voor de eileider die ik nog heb.

Nu heb ik sinds vandaag af en toe ook wat pijnlijke steken in mn rechterschouder. Maar ben ik ook verkouden en niet helemaal lekker in orde.

Als ik ga googlen kom ik uit op mogelijkheden waar ik helemaal niet over na wil denken :$ Echter geven ze wel aan dat bij een bbz deze symptomen pas in week 6-10 merkbaar zijn. Verder heb ik ook nergens last van, en ook geen bloedverlies oid.

Hoe mn HCG waarden nu zijn weet ik niet, heb nog niet weer opnieuw getest, nadat maandag de kv2v5 test donkerder was dan de controle streep.

Denken jullie dat ik me zorgen moet maken of contact op moet nemen met de arts? Of hoort dit er allemaal gewoon bij en maak ik me te druk?

Ik ben sowieso altijd wel wat angstig aangelegd ivm de eileider die ik al kwijt ben geraakt in het verleden..

Ik heb op 3 januari m'n eerste echo gepland staan.

2. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik had ook veel vage klachtjes en bloedverlies en mijn HCG steeg de pan uit, was op een gegeven moment zelfs boven het maximum.
    Maar alles was en is goed en het is er ook gewoon 1, dus over de dik positieve strepen zou ik me geen zorgen maken!

Steken en krampen kunnen ook heel normaal zijn, ik ken iemand die kronkelend van de pijn op de grond lag, maar ook daar was alles gewoon goed.

Mocht je het echt niet vertrouwen kun je altijd je huisarts bellen of het melden bij de verloskundige als je een afspraak voor de intake maakt:)

3. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik mis ook een eileider ivm torsie. Herken je klachten wel. Had ook rechts pijn en steken en drukkend gevoel.

Als je het niet vertrouwt moet je altijd bellen!

4. cbss

cbss Actief lid

9 nov 2016
    349
    214
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik had/heb ook veel last van buikpijn, steken etc. Ook pijn in mijn boven rug en onderrug en schouder. Komt omdat ik toch een beetje gespannen word van wat er allemaal in mijn lijf gebeurt. Ook knalde mijn test met 4,5 weken.

Ik was ook bang voor een BBZ, maar toch echt vorige week een heel klein baby'tje gezien in mijn baarmoeder.

Als je je zorgen maakt kan je natuurlijk altijd de VK bellen, maar bij mij betekende dit alles dus niets.

5. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Ik denk dat ik toch gewoon even ga afwachten. Aangezien ik ook niet helemaal lekker in orde ben verder.
    Op inet zie je ook dat die klachten bij een bbz pas in week 6-10 komen, en ik zit pas in 4+5.

Mocht het nou toch aanhouden of erger worden dan bel ik wel op.

Jullie verhalen stellen me wel een beetje gerust.. :)

Deel Deze Pagina