Wy willen niet weten wat t wordt, we hebben n zoontje met n gewone Nederlandse naam. Nu op zoek naar 2 namen, we zitten te denken aan; Meisje: Sophie Niene Jongen: Lars Luuk Wat vinden jullie? Heel benieuwd!!
Luuk voor een jongen is leuk De meisjesnamen vind ik allebei niet zo leuk, maar dan zou ik voor Sophie gaan.
Jongensnamen leuk! Vooral Luuk! Meisjesnamen vind ik minder. Ik vind Niene zo kinderachtig, en Sophie zo standaard - als Sofie vind ik 'm gek genoeg echt leuker.
Sophie vind ik erg mooi, Luuk en Lars ook erg leuk. Van de naam Niene had ik nog nooit eerder gehoord. Vind het een aparte naam, alsof het eigenlijk Nienke zou moeten zijn maar verkeerd gespeld is. Kan aan mij liggen..
Luuk vind ik erg leuk en Sophie ook. Niene vind ik een naam dat niet helemaal klopt. Alsof er iets ontneemt. Zal persoonlijk dan voor Nina sturen of Ninthe. Vind ik meer in het rijtje namen passen die je opnoemt.
Sophie en Luuk vind ik erg leuk! Lars is ook prima en ipv Niene zou ik Nina doen. Heeft wat meer pit..
Ik vind juist Sophie en Lars het leukst, hihi....daar heb je wat aan... Zijn trwns alle vier prima namen!
Lars vind ik een beetje geweest. Hoor je ook op iedere straathoek hier. Sophie trouwens ook, maar die blijft mooi. Niene en Luuk vind ik ook leuk!
Niene en Luuk. Maar Niene is niet helemaal mijn ding. Vind het voor een kindje leuk, maar voor een volwassen vrouw niet.