Ik ben nu ruim 6 weken zwanger en zo ontzettend sloom! Word gewoon moe van mezelf, herken me zelf hier totaal niet in.... Normaal ben ik juist het type van niet stil kunnen zitten en de hele dag door dingen doen en nu bedenk ik wel om dingen te doen maar doe ik ze niet omdat ik er gewoon geen puf voor heb! Herkent iemand dit? Het is niet zo dat ik bijvoorbeeld ook super vroeg naar bed ga ofzo, daar heb ik dan weer niet zo'n behoefte aan, maar ben gewoon de hele dag door niet vooruit te branden Hoop echt dat m'n energielevel snel weer een beetje terugkomt!
Hier ook nog steeds, begon bij de 5 weken. Slaap makkelijk 10uur op een dag en eind middag nog een uurtje
Heel herkenbaar hoor. Duurde hier tot 14 weken ongeveer. Wij noemen het gewoon vreselijk lui haha. Niet eens dat ik moe was, maar ik had gewoon geen fut om dingen te doen. Lag het liefst de hele dag te Netflixen ofzo :,-)
Niet om je te ontmoedigen, maar ik heb er helaas nog steeds last van haha. De ene dag gaat het beter dan de andere dag. Soms voel ik de energie gewoon wegglippen (klinkt raar maar zoals van de week voel ik me goed genoeg om boodschappen te doen en ineens slaat dat in de winkel om en heb ik totaal geen energie meer) Hopelijk gaat het bij jullie stukken eerder weg haha
Ja zo herkenbaar, ik ben ook niet per se moe, maar inderdaad gewoon totaal geen puf om iets te ondernemen op het moment. De bank is hier voor nu ook even mijn grootste vriend..
Oh jee, en jij bent al 20 weken! Hoop inderdaad dat het hier wat eerder weer normaal is. Ik herken het ook niet echt van m'n eerste zwangerschap, toen was ik wel moe, maar meer in de zin dat ik dan wat eerder naar bed ging enzo. Nu gewoon echt niet vooruit te branden..!
Is ook heel normaal. Bij mij duurde het tot 14 weken ongeveer, maar ik kon daarnaast ook nog niet doorslapen 's nachts. Ik voelde me echt een zombie! Met 22 weken ongeveer kwam het bij mij weer terug. Minder hevig, maar vaak ben ik 's middags in één keer doodmoe. Hoop voor je dat jij er straks geen last meer van hebt.
Bij de meeste is de vermoeidheid er geloof ik wat sneller af. Ik moet zeggen, gaat steeds wel wat beter maar soms.. *zucht. Ik herken het ook niet van mijn vorige zwangerschap. Vriend denkt dat het ook aan het weer ligt, maar of dat zo is?
Hier helaas nog steeds Ik hoop stiekem dat het snel wat beter gaat, maar voor de rest geef ik er gewoon maar lekker aan toe.
Heb ik ook last van. Ik ga al een paar weken extra vroeg naar bed zodat ik voldoende slaap kan krijgen, maar elke nacht word ik een paar keer wakker en lig dan ook soms úren wakker! Voel me ook echt een zombie. Maar ben al moe voordat ik opsta! Al m'n spieren zijn ook pijnlijk. Helemaal uitgeput. Laten we hopen dat het snel beter gaat. Voel me ook wel schuldig naar m'n zoontje, die moet zich toch wat meer zelf zien te vermaken als ik weer halfdood op de bank neerplof.
Ik heb hier ook last van. Slaap met gemak 10 tot 12 uur per nacht en als ik dan net een paar uur mijn bed uit ben word ik alweer moe en slaap ik zo nog 1 tot 2 uur op de bank. Het is om moe van te worden.
Ja herkenbaar. Ik slaap ook heel slecht al vanaf de 4e week. Normaal kon ik nog wel eens tot 8 uur slapen en nu ben ik iedere ochtend tussen 5 en 7 wakker. (Zoals vandaag) haha
Nou, ik sluit me aan in jullie rijtje ! Pfff, slapen gaat met vlagen(heel licht, in vergelijking met normaal; dat is even wennen!) en niet vooruit te bránden haha! Het is hard werken daarbinnen! Maarrrrrgoed, it's all for a good cause ♥ ...! Zal wel écht blij zijn als de eerste echo volgende week geweest is, dan wordt het 'echt' ofzo .
Ik hoop voor jullie dat de vermoeidheid snel afneemt. Maar niet om te ontmoedigen maar pin je er niet op vast. Werd ook steeds tegen mij gezegd. 2de trimester wordt alles beter, je krijgt een energieboost. Nou morgen 37 weken en ik zit er nog steeds op te wachten. Ben constant ontzettend vermoeid en nergens puf voor. Gelukkig nu verlof en kan ik slapen wanneer ik wil. Succes meiden!
Ik heb het gehad toen ik zwanger was. Van week 6 t,m 16 . Ik kon wel de hele dag slapen. Kwam niets uit mijn handen. Even er doorheen bijten er komen betere tijden aan. Succes en geniet van de zwangerschap
Yep, hier is het ook direct weer toegeslagen. Is ook gelijk het enige symptoom, dus ben er stiekem beetje blij mee. Bij mn zoontje was het rond 14 wkn weer over, dus daar zet ik nu ook op in... Eerst idd zoals hierboven al gezegd werd heel hard duimen voor eerste echo
Ja, ik heb het ook! Vanaf vorige week ineens zoooo moe.... Ik hou er maar gewoon aan vast dat het een goed teken is