as do moet ik ongesteld worden maar nu heb ik zeren borsten ow ow kan niet eens op mjn buik liggen.. zijn er meer mensen die dat hebben?
Hahaa confusing soms he? Ik had ook last van mijn borsten in het begin en was hartstikke ziek, nu gelukkig niet meer.. Denk je dat je zwanger zou kunnen zijn? Het kan natuurlijk wel maar zere borsten kunnen dan ook weer door de menstruatie komen, hoewel het bij mij wel veel heviger was toen ik zwanger was. Toen was de pijn echt niet normaal. Als ik draaide in bed moest ik eerst mijn borsten goed leggen en daarna de rest van mijn lichaam draaien
ja heb het zoiezo altijd we een beetje hoor,maar nu pffff jeetje net zoals je zegt ik moet ze eerst goed leggen haha.. Na mijn man vind het wel leuk want ze zijn ook behoorlijk wat groter hihi. Ja was je erg zien ,wat jammer goed dat je je nu beter voelt. Wel spannend allemaal denk ik he,en dan heb je in januari je echo spannend hoor!
ja dus jij heb ze ook hihi dan kunnen we elkaar een hand geven. Maar wanneer is je nod dag dan en heb je verder nog ergens last van!
Mijn nod dat duurt nog wel even maar ik heb ze al bijna 10 dagen. En bij mij zijn het alleen de zijkanten die doen echt pijnnnnnnnnnn!
Hier nog iemand met zere (.)(.) Normaal zelden last van eigenlijk. Ja, af en toe wel een beetje gespannen, maar niet zoals nu. Gevoel alsof er van binnen balonnetjes in opgeblazen zijn, dat de huid heel strak staat. Borsten zijn ook erg gevoelig voor aanraking, ernaar wijzen doet bij wijze van spreken al pijn Vreemd genoeg wel de ene dag meer last dan de andere.
Nou hopen dat we vannacht wel een beetje kunnen slapen ja... Ja en idd ze staan super strak en heb het ook het meeste aan de zeikant! Lastig he al die kwaaltjes en zeker als je graag kindjes wilt dan ga je er echt meer op letten. Ik zit ze ook constant aan te raken om te kijken of ze nog zeer doen haha maar dat kan ik beter niet meer doen want ze staan in de fik hihi!
Hahaha, dat doe ik dus ook! Af en toe moet ik er gewoon even aan voelen en dan ga ik iedere keer weer bij mezelf na of ik nu echt vind dat ze anders aanvoelen en JA, dat doen ze dus. Ik heb mijn borsten volgens mij nog nooit zo vaak betast als de afgelopen week
hahaha ja jij ook.. ow gelukkig dan ben ik niet de enigste hihi.. Jaaa en ik zit ook constan te kijken of mijn tepeks donkerder zijn haha.. Mijn man word er helemaal gek van ik blijf vragen of hij er wat aan ziet hihi.. Maar heb je verder geen kwaaltjes?
Nou ik ga nu maar even proberen te slapen.. Maar denk dat ik even twee gaten moet maken in het matras zodat mijn boobies daar in vallen en dan kan ik lekker op mjn buik slapen hahaah truste!
Precies, ik kijk de kleur er ook aan zeg maar Jawel, behoorlijk wat kwaaltjes hierzo. Enorm moe, heel de dag door misselijk maar vooral s'ochtends en s'avonds. Weinig eetlust, kan slecht tegen allerhande luchtjes (lijkt wel alsof ik alles sterker ruik), beetje gerommel in mijn buik, af en toe sinds gisteren soort menstruatiekrampjes en hoofdpijn sinds vandaag. Kan pas over 5 dagen testen, duurt nog zo lang. Pffff. En jij? Heb jij verder kwaaltjes?
Die gaten in het matras vind ik wel een goed idee Alleen zou ik nu drie gaten nodig hebben, ook eentje voor mijn buik..
Blijft niet veel over van die matras dan haha.. Ik hoop inderdaad dat jullie geluk hebben maar ik dacht dat indigo al ongesteld was toch? Dacht dat ik dat ergens had gelezen...
Nou hoop niet voor indigo dat ze ongesteld is geworden ba.. Altijd weer spannend he. Ik heb gister met mijn man gevreen en nu is mijn afscheiding heeeel licht bruin. Nu hoop ik dat het geen teken is van brrrr Maar dat er gewoon iets beschadigd is x