Die onzekerheid is er denk ik ook altijd wel in zekere mate. Je weet op voorhand namelijk niet of je vruchtbaar bent, of je partner dit is, of en wanneer je zwanger zult raken. Ergens misschien maar goed ook, dan blijft het ook iets speciaals. Weet je Bullterrier, ik zou als ik jou was alle vertrouwen hebben dat 2007 jullie jaar wordt. Jij hebt je leeftijd in ieder geval al heel erg mee. Ik duim hier hard voor jullie!
Aaaah wat lief nou met jullie komt het ook vast wel goed hoor echt waar! ben in iedergeval al blij dat jullie het nu samen weer goed hebben en straks een mooi gezinnetje vormen. En over die vruchtbaarheid,mijn man heeft al een dochter van 12 dus hij is vruchtbaar hihi.. Maar jammer dat dat kindje niet van een andere vrouw is haha ook niet echt leuk. maarja x
Nou kijk, dat hij al een dochter heeft, geeft misschien toch al wat meer zekerheid . Lijkt me ook niet niks hoor meid, weten dat het voor hem niet de 1e zwangerschap zal zijn die hij zo close meemaakt.... Gelukkig wil hij overduidelijk wel met jou iets opbouwen. Er zijn namelijk zat mannen die geen zin hebben om nog eens aan kindjes te beginnen met hun nieuwe partner. Fijn dat hij dat wel wilt! Vertrouwen en geduld, dan komt de rest (hopelijk) vanzelf.
Ja is ook niet altijd makkelijk nee idd er komt zoveel bij kijken.. Maarja we zijn inmiddels al getrouwd en dat is hij met haar niet.. dus ga ik van uit dat dat geen echte liefde was.. Ja idd vertrouwen en geduld en dat geld voor ons beide hihi.. Het komt vast wel goed. Hou je me op de hoogte hoe het verder met je gaat en of je bloeding aan houd!
Zal ik doen meisje! Ik zal je sowieso in de gaten blijven houden hier op het forum, was fijn met jou van gedachten te wisselen namelijk. Veel succes he?