Zie titel van het onderwerp Wie herkent dit als bijwerking? En hoelang na stoppen met de Gonal zijn de bijwerkingen weg?
Jazeker, had ik ook, ging bij mij na ongi. De geslaagde poging ging het niet weg, is 9 maanden gebleven
@Maria....sorry voor de late reactie maar bedankt voor de jouwe Het is ondertussen wel wat gezakt.Nog een weekje tot mijn NOD. Jij gefeliciteerd met je geslaagde poging
Ja dat heb ik ook!!! Ik heb nu een maand Gonal F gebruikt en kreeg zo ong. rond de eisprong last van mijn borsten. Ik had al goede hoop maar helaas ongesteld geworden, het zou dus heel goed kunnen dat het een bijwerking is.. Ben nu op dag 7 van mijn cyclus en heb er niet zoveel last meer van...
Haha, heb er ook last van gehad, alleen het gaat niet weg, het blijft doodleuk nog na de Pregnyl (hcg) en Utrogestan gebruik hahaha.
heeeeeeel herkenbaar en inderdaad door de pregnyl en de utrogestan.. blijft het nog wel ff.. sucses ermee..
En dan komt je menstruatie, en blijft het ook nog even. En dan begin je weer, en dan heb je er weer last van. Kortom, het went wel hhaahhaa.
Haha...arme meiden...de hele cyclus zere borsten. Hier is het inderdaad opgehouden met het beginnen van mijn menstruatie.Omdat mijn eieren slecht reageren op de Gonal en ze normaal wel goed groeien de volgende IUI zonder Gonal.Dus voor mij een dag of 10 geen pijn in mijn borsten Jullie ook allemaal veel succes met het zwanger worden.