HoI dames! Ik test vanaf 9dpo al positief en had ik zere borsten. Echter vandaag is mijn nod en word zojuist wakker en mijn borsten voelen zacht aan en totaal geen pijn meer. Iemand ervaring? Maak mij zorgen!
Nou ze zijn alweer wat gevoeliger en heb nu ook veel afscheiding. Pfff dit is mn 3e maar ben weer net zo onzeker als bij de eerste
Ja die kwaaltjes komen en gaan.. Heb er zelf ook last van.. Echt last van mijn borsten heb ik nooit gehad en dat was voor mij wellicht iets om aan te denken rond NOD Normaal gesproken had ik altijd een week voor ongi last van borsten en toen juist niet. Zegt dus helemaal niets... Momenteel 7.5 week zwanger
Bij mij lijken de misselijkheid en zete borsten ineens minder.. Nog twee dagen volhouden, woensdag de echo.. Maar wat een onzekerheid idd! Sterkte!
kwalen hebben hier een busabo geloof ik, ze komen en gaan hoe ze er net zin in hebben hoort er allemaal bij. succes en hopelijk stelt de echo je gerust
Heb ik ook. 1 dag gevoelig dan nix en snachts weer wakker worden alsof het airbags zijn die ineens opblazen met jeuk en pijn ter gevolg