Kan iemand mij eventjes helpen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Missy20, 12 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missy20

Missy20 Lid

1 jan 2009
    59
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar kan dit eigenlijk nergens vinden. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik ben 26 december ongesteld geworden. Precies op tijd. Een cyclus van 28 dagen. Wel was ik veel minder ongesteld als normaal en het duurde ook maar 2 dagen. Wel nog een paar dagen last gehad van bruinverlies en slierten tussen mijn maandverband en propjesbloed maar heel WEINIG! Net teveel voor een inlegkruisje en te weinig voor een maandverbandje.

05 januarie, heb ik seks met mn man gehad ( beschermd ) is wel een beetje ruw aan toe gegaan (sorry voor de details) Die dag er na had ik wat bloed verlies, ik dacht dat me ongesteldheid doorbrak.

Maar sinds 06 januarie ben ik non-stop misselijk en heb ik last van krampen. Ze voelen als ongi-krampen. Ik krijg mijn eten ook gewoon niet binnen. Nou heb ik een paar dagen geleden een test gedaan (je weet maar nooit he)maar deze was de eerste keer negatief

En weer een testje gedaan positief voor een paar seconden, heel raar! Ik zag 2 duidelijke strepen. Maar één van de strepen verdween ineens. En hield ik nog maar een streepje over met een kronkeltje dr in.

Oja, niet te vergeten ik moet belachelijk veel plassen op een dag! Geen branderig gevoel of bloed in de plas ( dus waarschijnlijk geen blaasontsteking) + heel de tijd ontlastinggg..

Ik weet dat de griep rond gaat, maar het voelt verder niet als de griep.

Is er nog iemand die dit heeft of heeft gehad en wat was het bij jullie?

Alvast bedankt voor de antwoorden

Liefs

2. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Het bloedverlies van 5 januari kan ook komen door de eisprong, ik had dat ook wel eens, tijdens je eisprong kan je ook een ongesteldheidsgevoel hebben (had ik ook vaak een paar dagen).

Probeer anders nog eens een andere test en over een paar dagen.

Succes!

3. Missy20

Missy20 Lid

1 jan 2009
    59
    0
    0
    Ik was daarna wel een paar daagjes lichtelijk ongesteld! Idd, ik denk dat ik nog een paar daagjes wacht en dat ik Donderdag ofso een testje dr tegen aan gooi.

4. fopspeen

fopspeen Lid

25 dec 2008
    46
    0
    0
    Je kan ook een andere test gebruiken, ik zou zeker nog wel een keer testen.

5. Missy20

Missy20 Lid

1 jan 2009
    59
    0
    0
    Thanks meiden, er is mij aangeraden om tot zeker de 24ste te wachten. Kijken of mijn menstruatie doorbreekt. JA/NEE.

6. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Sorry, maar als je 26 dec. voor het laatst gewoon ongi bent geweest, kun je nu echt nog niet positief testen.
    Mocht het iets anders zijn, wat me onwaarschijnlijk lijkt, had je allang positief getest.
    Misschien helpt dit schema je iets:

26 December 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie
    6 Januari 2009 Een beetje vruchtbaar
    7 Januari 2009 Vruchtbaar
    8 Januari 2009 Erg vruchtbaar
    9 Januari 2009 Eisprong
    14 Januari 2009 Innesteldag
    23 Januari 2009 Vanaf hier kun je testen

Die klachten kunnen ook je eisprong zijn, had ik ook heel erg de afgelopen 2 cyclussen.

7. Missy20

Missy20 Lid

1 jan 2009
    59
    0
    0
    Hey meis,

Thanks! Ik test de 24ste gewoon nog een keertje, misschien heb ik wel iets van een blaasontsteking of een buikgriepje. Alleen heb dit nog nooit eerder gevoel.

Ik test gewoon de 24ste weer.

8. Missy20

Missy20 Lid

1 jan 2009
    59
    0
    0
    Hoi meid, ik wou even melden dat ik noch steeds niet ongesteld ben geworden. Maar ik ga nergens van uit, kan misschien ook aan stress liggen.

-XX-

Deel Deze Pagina