onderrug helemaal vast....iemand tips??

Discussion in 'Zwangerschap' started by beby2, Sep 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beby2

beby2 Actief lid

Dec 1, 2008
    371
    0
    0
    Nou de titel zegt t al, mijn onderrug zit helemaal vast en schiet bij iedere beweging in een soort van kramp.
    Alle houdingen doen me nu zeer ook liggen dus ik vraag me af of er mss iemand een tip heeft.
    Zit nu met een hete kruik op mijn rug!

2. blommeke

blommeke Actief lid

Mar 6, 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    aaiii jah ik ken het wel gewoon even een [aardagen rustig aan is het beste denk ik en lekker vaak van houding veranderen is mischien ook wel prettig en kleinestukjes lopen zo dat het niet helamaal gaat vast zitten en mischien kan je vriend of man je een beetje masseren ;)

succes er mee hoor rug pijn is alles behalve lekker

3. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

May 9, 2008
    983
    0
    0
    Insmeren met midalgan. Wordt lekker warm en helpt mij goed! Sterkte!

4. AgathaZwaan

AgathaZwaan Actief lid

Mar 20, 2009
    255
    0
    0
    Haarlemmermeer
    lekker warm bad, insmeren met midalgan en dan kruikje erop!! en een massage van vriend/man is natuurlijk ook mooi meegenomen!

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

Dec 29, 2007
    10,546
    1
    0
    Zuid-Holland
    even langs de fysio ;)

6. Sannah

Sannah Lid

Apr 27, 2009
    92
    0
    0
    Vlos bellen?
    Plat op je rug liggen op een harde ondergrond en je bekken telkens kantelen. en vele andere oefeningen maar die kan een prof je misschien beter leren, zodat je ze op de goede manier uitvoert.
    Als je opstaat uit je bed, eerst op je zij draaien, benen naar buiten zwaaien en jezelf dan omhoog duwen met je onderste arm.
    En bewegen afwisselen met rust.
    Dat is het eerste wat in me opkomt.
    Sterkte in ieder geval!!!!

7. Sannah

Sannah Lid

Apr 27, 2009
    92
    0
    0
    Vlos bellen?
    Plat op je rug liggen op een harde ondergrond en je bekken telkens kantelen. en vele andere oefeningen maar die kan een prof je misschien beter leren, zodat je ze op de goede manier uitvoert.
    Als je opstaat uit je bed, eerst op je zij draaien, benen naar buiten zwaaien en jezelf dan omhoog duwen met je onderste arm.
    En bewegen afwisselen met rust.
    Dat is het eerste wat in me opkomt.
    Sterkte in ieder geval!!!!

8. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

mag je trouwens midalgan gebruiken?? ik heb namelijk zelf ook heel vaak last van mijn rug, maar ik d8 dat je dat misschien niet mocht gebruiken,

omdat dit dus warm word, maar ook als je dus net gedouched hebt of in bad hebt gezeten, moet je echt geen midalgan gaan smeren, want dan gaat het dus door Heel je lijf! dan gaat heel je lijf tintelen.

daarom omdat dat dus door heel je lijf kan gaan d8 ik dat het misschien niet goed was voor de beeb?? heb ook nergens meer een beschrijving ervan liggen..??

groetjes!

Share This Page