heb vorige week een kuurtje gehad omdat ik blaasontsteking had normaal gesproken geven ze je dan advies van pas op met de pil bla bla bla of een blaadje mee tot mijn verbazing werd er niks gezegt en er stond ook niks in de bijsluiter. Misschien heel stom maar slik gewoon de pil en we hebben dus niet wat extra's gebruikt en nu heb ik sinds maandag enorm zere borsten en ze worden groter ben ook ontzettend moe moet maandag normaal gesproken weer ongie worden maar kan dit betekenen dat ik zwanger kan zijn? heb normaal nooit geen klachten van zere borsten ookal moet ik ongie worden. kan iemand me raad geven
Je moet je voorstellen dat een eitje zich nog moet rijpen, nog bevrucht moet worden en innestelen, dit duurd al met al rond de 10 dagen. daarna moet je nog genoeg hormoon gaan aanmaken die je die klachten geven.
ja ik snap het ook wel rare is dat mijn vorige ongie maar 2 dagen heeft geduurd doen had ik al zo iets van huh kan ook zijn dat daar wat mis is gegaan en ben 2 avonden ook nog zo dom geweest om de pil te vergeten heb dit nog niet verteld omdat ik me er erg voor schaam en ben die vergeten in de eerste week en de 2e week dus het kuurtje gehad en nu dus 3e week had dinsdag ook 2 druppeltjes bloed snap er ook helemaal niks meer van
Dan zou ik zeggen doe een test, misschien word je er iets geruster van. Pillen vergeten doet iedereen wel eens, daar hoe je je niet voor te schamen
Een kuurtje kan alles ook wat overhoop gooien, zeker met een portie stress erbij. Vanaf min. 14 dagen na het laatste onveilige contact kan je eventueel een testje geven, dat kan je rustiger maken en zekerheid geven (maar ik denk niet dat er iets aan de hand is ) Ps: heb je de naam van dat kuurtje?